شهری

برگزاری رزمایش بزرگ با ولایت تا شهادت قرارگاه شمال شرق نزاجا

کد خبر : 28234

رزمایش بزرگ با ولایت تا شهادت در سطح شهر مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، استاندار خراسان رضوی در این رزمایش گفت: اگرچه شیوع این بیماری فوق العاده بالاست ولی در هر صورت ما اقدامات پیشگیرانه در بخش سلامت انجام داده ایم و اقدامات حمایتی بسیار خوبی نیز انجام شده و کمبودهایی از قبیل ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی کننده نیز به بیمارستان‌های مربوطه اختصاص داده شده است.
علیرضا رزم حسینی گفت: ما در شرایط اضطرار قرار داریم و آمادگی لازم جهت استقبال از زائرین را نداشته و مسافرین مقصدهای غیر از مشهد را انتخاب کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.
وی گفت: از چند روز آینده در صورت لزوم اقدامات سخت گیرانه انجام و اطراف مشهد کنترل عبور مرور تشدید خواهد شد.
مهندس رزم حسینی گفت: ما انشاالله تا یک ماه آینده با مشارکت مردم و همکاری آنها از این بحران با حداقل تلفات و ضایعات عبور خواهیم کرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: مردم باید تردد خود در سطح شهر کم کنند که اگر لازم باشد ما با جرائم مختلف با توجه به شرایط بحران برخورد خواهیم کرد و انشاالله شاهد همراهی بیشتر مردم باشیم .
در این رزمایش ارشد نظامی ارتش در منطقه خراسان ، ضمن اینکه ارتش را فدایی ملت دانست، گفت: قرارگاه بهداشتی درمانی در سطح یگان‌های ارتش تشکیل و امروز نیز شاهد رزمایش بزرگ با ولایت تا شهادت در سطح مشهد مقدس هستیم.
امیر سرتیپ دوم ستاد آذریان گفت: ما در سطح شهر از امروز ایستگاه های کمک به مردم در حوزه درمان و سلامت خواهیم داشت و در روزهای قبل نیز شاهد ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها در سطح شهر بودیم.
وی ضمن اعلام آمادگی در هر نقطه از استان، امنیت و سلامت دو نعمت از طرف خداوند دانست و گفت : ما هم اکنون از شرایط امنیتی خوبی برخورداریم اما در حوزه سلامت با توجه به ویروس کرونا دچار مشکل شده ایم . وی با توجه به پشت سرگذاشتن ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران را ملتی فهیم دانست و گفت: موضوع بیماری کرونا بسیار جدی است و ما باید با جدیت در جهت سلامت مردم گام برداریم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن