شهری

تصمیمی برای تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی گرفته نشده‌ است

کد خبر : 28153

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هنوز تصمیمی در خصوص تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی گرفته نشده‌ است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، یوسف بیدخوری در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی در این استان به خاطر شیوع بیماری کرونا افزود: این موضوع و کم و کیف آن در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر و با کسب نظر در خصوص ضرورت آن از دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ستاد مقابله با کرونا در استانداری خراسان رضوی نیز در این زمینه تاکنون تصمیمی نگرفته و صرفا اقامت در واحدهای غیر رسمی از جمله مدارس، کمپ‌ها و حسینیه‌ها را ممنوع اعلام کرده است ادامه داد: تاکید داریم واحدهای اقامتی رسمی که هم اکنون میزبان مسافران هستند و پذیرش هم دارند نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیت لازم را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در خصوص موضوع بیماری کرونا و شیوع آن تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در استانداری خراسان رضوی هستیم اما تا کنون در این زمینه تصمیم‌گیری نشده‌ است.

بیدخوری افزود: بنابر این در حال حاضر فقط مراکز رسمی اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیرهای خراسان رضوی که افزون بر هزار و ۱۰۰ واحد با بیش از ۱۰۰ هزار نفر- شب ظرفیت هستند میزبان مسافران نوروزی هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن