شهری

لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد به شورای شهر تقدیم شد

کد خبر : 27500

لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد روز دوشنبه توسط شهردار به شورای اسلامی این شهر تقدیم شد.
به گزارش صبح مشهد، شهردار مشهد در باره این لایحه گفت: ماموریت اساسی شهرداری تحقق مضامین راهبردی برنامه عملیاتی در سال سوم است که این مهم در لایحه بودجه مورد توجه قرار گرفته‌ و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که عقب ماندگی از برنامه نداشته باشیم.
محمد رضا کلائی افزود: در این لایحه نسبت بودجه جاری به بودجه عمرانی ۳۰ به ۷۰ است و گرچه طبق قانون تا ۶۰ درصد می‌توانیم صرف بودجه جاری کنیم اما همواره نسبت ۳۰ به ۷۰ را حفظ کرده‌ایم.
وی ادامه داد: لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری از نظر منابع ۱۲۷ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال و از نظر مصارف ۱۱۸ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال است.
وی گفت: در این لایحه ۱۴ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال برای بهسازی خطوط ریلی، هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های بازآفرینی شهری، چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و بهبود فضای سبز و سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز برای تملک‌ها در نظر گرفته شده‌ است.
شهردار مشهد افزود: بودجه امسال نیز بودجه پرریسک بود و از آن هراس داشتیم اما امروز خوشحالم که به خوبی برنامه‌های این بودجه محقق شد، پروژه‌های متعدد شهری آغاز شد و پروژه‌های نیمه تمام نیز در دست اجراست.
وی ادامه داد: امیدوارم شورای شهر همچنان پشتیبان تیم مدیریت شهری باشد و براساس برنامه زمانبندی بتوانیم وعده‌ها را محقق کنیم.
در این جلسه لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد برای بررسی در کمیسیون‌ها و تصویب به شورای شهر مشهد تقدیم شد.
کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه و ۴۴ ناحیه شهرداری است. شهرداری مشهد با افزون بر ۱۰ هزار کارمند، علاوه بر مدیریت و نظارت عالی بر شهرداران مناطق ۱۳ گانه این شهر هشت معاونت شامل حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، برنامه ریزی و توسعه، مالی و اداری، معاونت اقتصادی به اضافه تشکیلات مشاور و رییس حوزه شهردار را به عنوان زیرمجموعه خود دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن