اخبار مهمشهری
موضوعات داغ

جنایت در طرق

قاتل مشهدی به تماشای فیلم جنایت اش نشست!

کد خبر : 23179

جوان ۲۵ ساله ای که در پی کینه و اختلافات قبلی، به انتقامی وحشتناک دست زده بود، در حالی ارتکاب جنایت را انکار کرد که به دستور قاضی ویژه قتل عمد به تماشای فیلم جنایت خود نشست!

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، ماجرای این جنایت هولناک مدتی قبل از آن جا آغاز شد که جوان ۲۵ ساله ای در یک نزاع دسته جمعی خونبار از ناحیه سر و شش هایش به شدت آسیب دید به طوری که تحت عمل های سنگین جراحی قرار گرفت و قانون نیز دیه سنگین چند صد میلیونی تعیین کرد تا به مصدوم این حادثه خونین پرداخت شود. درحالی که تلاش های اطرافیان برای ایجاد صلح و سازش و گذشت مصدوم به نتیجه نرسیده بود، ناگهان شعله های انتقام زبانه کشید و این نزاع خیابانی به نقشه ای وحشتناک برای زهر چشم گرفتن از طرف مقابل انجامید.
گزارش خراسان حاکی است: این ماجرای هولناک با تعقیب جوان ۲۱ ساله ای ادامه یافت که ششم شهریور قصد گرفتن دارو از داروخانه ای در منطقه طرق مشهد داشت. در این هنگام بود که ناگهان سه جوان از مخفیگاه خود بیرون آمدند و به سوی جوان ۲۱ ساله هجوم بردند.
آن ها او را به گوشه ای خلوت کشاندند و در حالی که مشت های گره کرده سرآغاز این نزاع وحشتناک بود، جوان ۲۵ ساله ای به نام «م- ر» با وارد آوردن چندین ضربه چاقو، جوان ۲۱ ساله را نقش بر زمین کرد. سه جوان که نقشه مرگبار خود را با برنامه ریزی کامل اجرا کرده بودند، بی درنگ از محل وقوع حادثه گریختند و به مکان نامعلومی رفتند.

آیا برجام فدای تفکر ترامپیست ها خواهد شد؟

از سوی دیگر نیز شهروندان با نیروهای امدادی تماس گرفتند و این گونه پیکر نیمه جان مجروح این حادثه تلخ به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد انتقال یافت اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان که «م» نام داشت، هشت روز بعد بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت چاقو در مرکز درمانی جان سپرد و پرونده دیگری روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت.
بنابر گزارش اختصاصی خراسان، چهاردهم شهریور بود که قاضی علی اکبر احمدی نژاد در پی اعلام مرگ جوان ۲۱ ساله، تحقیقات تخصصی و میدانی خود را در حالی آغاز کرد که متهم اصلی این پرونده جنایی توسط نیروهای انتظامی دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شده بود اما بررسی های ویژه و تخصصی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در همان دقایق اولیه آغاز تحقیقات زوایای پنهان این پرونده جنایی را فاش کرد. بررسی های قاضی ویژه قتل عمد بیانگر آن بود که نزاع مرگبار مهاجمان به دلیل اختلافات و کینه قبلی و دعواهای دیگری بوده است که هرکدام از متهمان پرونده نقشی در وقوع این جرایم داشته اند.
به دستور قاضی احمدی نژاد، متهم اصلی این پرونده از زندان به شعبه ویژه جنایی انتقال یافت اما باز هم ارتکاب جنایت را انکار کرد و در همین حال بود که مقام قضایی با صدور قرار بازداشت موقت، وی را در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد تا بررسی‌های بیشتری درباره ماجرای این جنایت هولناک صورت گیرد.
از سوی دیگر نیز قاضی علی اکبر احمدی نژاد از کارآگاهان خواست تا فیلم ضبط شده از صحنه جنایت را برای متهم به قتل به نمایش بگذارند. این گونه بود که قاتل به تماشای فیلم جنایت خود نشست و با چشمانی حیرت زده، صحنه های وحشتناک وارد آوردن ضربات چاقو را به چشم خود دید. تحقیقات در این باره به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه دارد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن