شهری

وداع ۲ میلیونی با سردار دل ها در مشهد

کد خبر : 27130

«ای اهل حرم، میر و علمدار خوش آمد»؛ این زمزمه عاشقانی بود که روز گذشته با حضوری پرشور، حماسی و میلیونی در مشهد، مراسم تشییع شهدای جهان اسلام را در تاریخ ماندگار کردند.
صبح مشهد– سیل میلیونی جمعیتی که لبیک گویان همراه خودروهای حامل پیکر شهیدان به طرف بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) در حرکت بودند، لرزه بر تن ضحاک زمانه انداختند. روز گذشته مردم غیور مشهدالرضا(ع) با حضوری میلیونی، پیکرهای پاک و مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت را در مراسمی حماسی تشییع کردند. جمعیتی که از ساعت های اولیه صبح منتظر پرواز هواپیمای حامل پیکرهای شهدای جهان اسلام بودند نهایتا ساعت ۱۵:۱۵ ظهر روز گذشته شاهد فرود هواپیما و انتقال پیکر شهدا با خودرو به سمت میدان ۱۵ خرداد بودند، سیل جمعیت با در دست داشتن پرچم ها و پلاکاردهایی با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا حسین(ع)» و تصاویری از مقام معظم رهبری و شهدای جبهه مقاومت، با شور و شعور پیکر شهدا را تا حرم مطهر رضوی تشییع کردند.
جمعیت میلیونی مردم مشهد سینه زنان و یا حسین (ع) گویان خودروهای حامل پیکر شهید راه حق سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی‌المهندس و یاران آنان را به آغوش کشیدند.
خروش میلیونی و غیر قابل وصف مردم
منتظر سنگین ترین سیلی ملت ایران باش؛ این پیام روشن و محکم جمعیت میلیونی سوگوار سربازان سید الشهدا (ع) در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت بود. حضور زائرانی از کشورهای مختلف در مشهد نیز مراسم تشییع را جهانی کرده بود؛ زائرانی که با در دست داشتن پرچم کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان و… پیکر شهدای مقاومت را تا حرم امام مهربانی و عطوفت تشییع کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن