استانی

در پی شهادت سردار سلیمانی: حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی بیانیه ای صادر کرد

کد خبر : 27092

ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم
یرزقون

صبح مشهد– در پی شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی بیانیه ای صادر کرد. در متن این بیانیه که به قلم حسین اکبریان محمدآبادی دبیر شاخه خراسان رضوی تنظیم شده، آمده است:

سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به ملکوت اعلی پیوست و در جوار اولیا الهی و همرزمان
شهیدش آرام گرفت.

شهادت برای فرزندان امام خامنه ای افتخاری است ابدی و سعادتی است جاودانی.

از دست دادن این سرباز جان برکف ولایت ، و سردار حافظ امنیت برای همه آزادگان جهان و خاصه ملت شریف ایران ثلمه ای بزرگ و دردی جانکاه است.

برخود لازم میدانم این مصیبت عظیم را به محضر آقا صاحب الامر (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای ،تمامی جنبشهای مقاومت جهانی و خاصه ملتهای شریف ایران و
عراق تسلیت عرض کنم .

بدون شک آمریکا به راحتی از مهلکه ای که برای خود ساخته خارج نخواهدشد و جوشش خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به گرداب هولناکی برای سربازان آمریکایی در منطقه تبدیل خواهد شد!

آمریکا باید بداند که مقاومت در اعماق وجود ملتهای منطقه ریشه دوانده و صدها حاج قاسم سلیمانی تربیت کرده است و بااین خونها جوشش بیشتری خواهد یافت و به عزت بالاتری خواهد رسید .

باشد که برخی ساده لوحان داخلی که اوضاع فعلی کشور نتیجه سیاست لبخند آنها به دشمن خونریز و جرار است از این غم بزرک متنبه شوند !

خداوندا روح بلند حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را در کنار اولیالله متنعم گردان ‌و سایه پرمهر ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را بر سر مسلمین جهان مستدام
بدار !

والسلام

حسین اکبریان محمدآبادی دبیر شاخه خراسان رضوی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن