اجتماعی

پیام تسلیت دبیرکل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشر امت واحده جهان اسلام در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی

کد خبر : 53640

به گزارش پایگاه خبری شبکه جهانی الحرا، علی کهنمویی درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به امت های اسلامی، همه یاران دلیر آن مجاهد در جبهه مقاومت اسلامی و به‌ویژه خاندان گرامی ایشان تسلیت گفت .

پدر حقوق بشر جهان اسلام از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان، برای عموم بازماندگان ایشان صبر و اجر و مسئلت کرد.

دبیرکل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشرامت واحده جهان اسلام در گفتگو با خبرنگاران نیز افزود: شیخ نابلسی از فعالان عرصه دعوت به اسلام ناب محمدی و از مومنان به وحدت اسلامی به عنوان یکی از ضرورت‌های دین بود، به همین دلیل وی در برابر همه تلاش‌ها در راستای گسترش اتحاد و همبستگی میان مسلمانان از سوی دشمنان امت و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاد و از نخستین کسانی بود که در تجمع علمای مسلمان فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر اتحادیه جهانی حقوق دانان مستقل مسلمان افزود :شیخ نابلسی از داعیان و مدافعان حقوق بشر و مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین بود و نقش مهمی در این محور داشت و ما شاهد عشق و علاقه فراوان او به جهاد فی سبیل الله بودیم و دیدیم که چگونه جوانان مؤمن را بسیج می‌کرد تا برای نبرد سرنوشت ساز با دشمن صهیونیستی که به خواست خداوند به زودی نابود خواهد شد، آماده شوند.

کهنمویی موسس اولین پارلمان جهانی حقوق بشر پیروان رسول اعظم اسلام (ص) تاکید کرد: شیخ نابلسی دارای بینش نافذ و ممتاز، تحلیل‌های واقع‌بینانه، اندیشه نورانی، آرمان قوی و دانشی وسیع بود و فلسطین و مقاومت در اندیشه، ذهن و قلب او جای داشت.

گفتنی است؛ علامه شیخ عفیف نابلسی صبح دیروز (جمعه) در سن ۸۲ سالگی و بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری طوجلانی درگذشت.

او از چهره‌های شناخته شده و حامی مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن