اخبار مهم
موضوعات داغ

رفتارهای مشکوک خواهر زن با داماد مشهدی جنجال آفرید / زن راهی کلانتری شد!

کد خبر : 26847

هیچ گاه فکر نمی کردم رفتارهای غیرمتعارف و تلفن های گاه و بیگاه خواهرم زندگی مرا نیز تحت تاثیر قرار بدهد به گونه ای که…

صبح مشهد– زن ۲۸ ساله ای که به اتهام توهین و فحاشی از همسرش شکایت کرده بود تا راه گریزی از یک مشکل خانوادگی بیابد در حالی که بیان می کرد همسرم را دوست دارم و نمی خواهم از او طلاق بگیرم ولی تحمل شرایط موجود نیز برایم امکان پذیر نیست درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: تحصیلاتم را تا مقطع فوق دیپلم به پایان رسانده بودم که با «قربان» ازدواج کردم.

او جوانی آراسته، مودب و مهربان بود از سوی دیگر در یکی از ادارات دولتی نیز کار می کرد و درآمد ماهیانه اش را به من می سپرد تا هزینه های زندگی را بپردازم و لوازم ضروری را بخرم. من هم از این که مورد اعتماد همسرم قرار داشتم بسیار خوشحال بودم و زندگی خوبی را سپری می کردم تا این که همسرم یک واحد آپارتمان را پیش خرید کرد ولی بعد از مدتی متوجه شدیم فروشنده کلاهبرداری بیش نبوده و آن را به چندین نفر فروخته است.

این موضوع تاثیر عجیبی بر روح و روان همسرم گذاشت تا جایی که به خاطر هر موضوع کم اهمیتی به هم می ریخت و لب به توهین و فحاشی می گشود. از سوی دیگر در همین روزها بود که خواهر کوچک ترم نیز از همسرش طلاق گرفت چرا که خواهرم مرزی بین محرم و نامحرم قائل نبود و رفتار و گفتارش همواره موجب سوءظن دیگران می شد. او کمتر حجابش را نزد افراد فامیل رعایت می کرد و با هر کسی به درد دل می پرداخت مدام با گوشی تلفن همراهش درگیر بود و توجهی به همسرش نداشت. همه این مسائل باعث شد تا همسرش نیز به روابط او با دیگران مشکوک شود که عاقبت همین سوءظن ها به درگیری های خانوادگی انجامید و در نهایت به طلاق کشید.

اما بعد از آن که خواهرم از همسرش جدا شد روابط تلفنی او با همسر من بیشتر شد به گونه ای که دیگر «قربان» هم رفتارهایش تغییر کرده بود و طوری با خواهرم صحبت می کرد که من متوجه کلماتش نشوم وقتی به همسرم اعتراض می کردم که با این رفتارهای مشکوک مرا آزار ندهد خواهرم را مقصر این ماجرا می دانست و مدعی بود خواهرم آن قدر درد دل می کند و از گذشته و آینده می نالد که او نیز از این موضوع در عذاب است. خلاصه به طور مستقیم و غیرمستقیم خواهرم را نصیحت می کردم که دست از این رفتارهای مشکوک بردارد و با هر کسی رازهای زندگی اش را در میان نگذارد ولی او گوشش به این حرف ها بدهکار نبود و به همان حرکات و رفتارهایش در میان افراد فامیل و حتی دوستانش ادامه می داد تا این که حدود یک سال قبل خواهرم دوباره با جوانی خوش اخلاق و خوش چهره ازدواج کرد.
سوظن مرد به ارتباط نامشروع همسرش

احساس کردم سرش به سنگ خورده است و این بار از این گونه تماس های تلفنی یا روابط در شبکه های اجتماعی دست برمی دارد اما متاسفانه او همان شیوه قبلی را در پیش گرفت.

او حتی به این تماس ها با همسر من نیز ادامه داد به طوری که قربان ادعا می کرد خواهرت مدام از رفتارهای تو گلایه می کند! خیلی تلاش کردم تا به این گونه ارتباط های خواهرم پایان بدهم چرا که می ترسیدم همسر دومش نیز به رفتارهای او مشکوک شود و باز هم کارش به طلاق بکشد به همین دلیل رفت و آمد با خواهرم را قطع کردم تا این گونه ارتباط او را با همسرم کمتر کنم از سوی دیگر بستگان و فامیلمان نیز رفتارهای غیرمتعارف خواهرم را برنمی تابیدند و در هر دور همنشینی خانوادگی که خواهرم حضور داشت بلافاصله آن جا را ترک می کردم به گونه ای که من با دیدن این رفتارها از شدت شرم و خجالت در گوشه ای اشک می ریختم ولی خواهرم به این ماجراها اهمیتی نمی دهد و در حضور همسرش نیز همواره به جست‌وجو در شبکه های اجتماعی می پردازد. رفتارهای نامتعارف او سوءظن را به جان من انداخته است به طوری که زندگی ام در آستانه متلاشی شدن قرار دارد.

این سوءظن ها با عصبانیت و تألمات روحی همسرم به خاطر کلاهبرداری خرید آپارتمان در همان مقطع است و زندگی ام انگار در جهنمی سوزان می گذرد که هیچ راهی برای خروج از آن ندارم این بود که به بهانه توهین و فحاشی های همسرم از او شکایت کرده ام تا شاید کارشناسان مددکاری کلانتری مرا برای رهایی از این مخمصه یاری کنند چرا که همسرم را دوست دارم و نمی خواهم زندگی خواهرم در ارتباط بین من و همسرم تاثیر بگذارد ولی با وجود این همچنان ارتباط های تلفنی همسرم و خواهرم مرا آزار می دهد و…
شایان ذکر است به دستور سرهنگ عباس زمینی (رئیس کلانتری سپاد) تلاش کارشناسان و مشاوران زبده کلانتری برای بررسی این پرونده آغاز شد.
ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن