پایتخت فرهنگ اسلامی

در دهه کرامت زیارتی بیاد ماندنی رقم می خورد

تشرف بیش از ۲هزار نفر از خانواده کمیته امداد به مشهد مقدس

کد خبر : 21444

رئیس مرکز فرهنگی آموزشی امام رضا(ع)گفت: همزمان با دهه کرامت ۲ هزار و ۷۶۰ مددجو شامل مادران و دختران و دانش آموزان پسر از استان های دیگر به مشهد مقدس اعزام شده اند.

به گزارش صبح مشهد، حسین غنچه با اعلام اینکه میزبانی از این اردوها در اردوگاه ثامن الائمه(ع) و زائرسرای کرامت انجام می شود، افزود: اهداف برگزاری این اردوها، ارتقاء سطح بینش ایمانی، فرهنگی و اجتماعی مخاطبین، استفاده از فرصتهای معنوی زیارت حرم مطهر، مبارزه با تهاجم فرهنگی با استفاده از مفاهیم کاربردی متون اسلامی، تلاش برای اصلاح سبک زندگی بانگاه واندیشه نو و اسلامی، فراگیری مهارتهای زندگی اقتضایی و فرهنگ سازی کار و تلاش از جمله اهداف برگزاری این اردوهاست.
وی با اعلام اینکه مدت برگزای دوره های اردویی چهار روزه برنامه ریزی شده است، ادامه داد: در این ایام ۶ دوره اردویی برگزار می شود که تاکنون ۴ دوره آن انجام شده یا در حال برگزاری است.
غنچه بیان کرد: زائرسرای کرامت نیز میزبان مادران و دختران تحت حمایت از استانهای خوزستان، مازندران، قم و یزد در قالب ۴ دوره اردویی و در هر دوره ۴۰۰ نفر است.
رئیس مرکز فرهنگی آموزشی امام رضا(ع) ادامه داد: میزبانی از دانش آموزان پسر در اردوگاه ثامن الائمه(ع) از استان های خراسان شمالی و جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمر، لرستان، اصفهان، بوشهر، خوزستان، فارس و هرمزگان در قالب سه دوره اردویی و هر دوره ۵۲۰ نفر می باشد.
وی یادآور شد: این افراد از برنامه های پیش بینی شده شامل تشرف به حرم امام رضا (ع)، برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی، ارائه مشاوره های گروهی و فردی با استفاده از اساتید و کارشناسان خبره و حضور در فضاهای سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن