شهری

مشهدی‌ها منتظر برف باشند/ سفر به مناطق کوهستانی ممنوع

کد خبر : 26558

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز با گسترش سامانه بارشی بر روی استان در غالب نقاط استان ابرناکی و بارش را داریم و این بارندگی در نقاط سردسیر کوهستانی به شکل برف و باران است، گفت: اوایل فردا احتمال بارش برف در مشهد هم وجود دارد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس، مرتضی اثمری درباره وضعیت هوای استان خراسان رضوی در ساعات آینده اظهار کرد: از بعدازظهر امروز با گسترش سامانه بارشی بر روی استان در غالب نقاط استان، ابرناکی و بارش را داریم و این بارندگی در نقاط سردسیر کوهستانی به شکل برف و باران است.

وی ادامه داد: این پدیده از بعد از ظهر امروز تا فردا ظهر در استان رخ می‌دهد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شروع باران از اواخر امشب پیش‌بینی می‌شود و اوایل فردا احتمال بارش برف در مشهد هم وجود دارد.

اثمری در خصوص وضعیت دمای استان اظهار داشت: دمای مشهد در شب گذشته در کم‌ترین حالت یک درجه و در گرم ترین حالت ۱۱ درجه سانتی‌گراد بود و سردترین شهرستان ما در شب گذشته «ریوش» و گرم‌ترین آن «مه ولات» به ۱۵ درجه بالای صفر بود.

وی ادامه داد: مشهد امشب در سردترین ساعات به حدود ۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد اما از فردا اواخر صبح مشهد دمای حدود صفر درجه را تجربه می‌کند و فردا شب هم کاهش دمای استان دور از نتظار نیست.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به بارندگی‌ها، در نواحی کوهستانی و مرتفع احتمال تشکیل مه و لغزندگی معابر وجود دارد و امری مشکل ساز است به همین دلیل از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن