شهری

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در دیدار با رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر مشهد:

افزایش تجهیزات و امکانات ورزشی برای مدارس ضرورت دارد

کد خبر : 47815

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورس خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت افزایش تجهیزات و امکانات ورزشی برای مدارس گفت: بسیاری از مدارس فضا و مکان‌های غیر قابل استفاده دارند که می توان از آن‌ها برای تجهیز وسایل ورزشی استفاده کرد.

به گزارش  خبرنگار ستاد خبری مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور، صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورس خراسان رضوی در جلسه با فاطمه سلیمی رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان بانوان سراسر کشور گفت: اولین بار است که افتتاحیه مسابقات ورزشی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود و این نشان دهنده عنایت خاص حضرت رضا (ع) است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های فرهنگی نقطه قوت این مراسم است، افزود: امسال مسابقات را به یادبود شهید ابراهیم هادی برگزار کردیم که خود هم معلم بود و هم ورزشکار. در این مراسم به تمام معلمان مقنعه و چادر اهدا شد و همچنین در حاشیه مراسم مسابقه کتاب‌خوانی با دو عنوان شهید ابراهیم هادی و حاج حلال را برگزار می کنیم.

سلطانی به اهمیت ورزش بانوان و اجرای پروژه های ورزشی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مدارس فضا و مکان غیر قابل استفاده دارند که می توان از آن ها برای تجهیزات وسایل ورزشی استفاده کرد. در چندین مدرسه این طرح را اجرا کردیم و خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.

سلطانی با اشاره به اینکه متاسفانه ساعات ورزش دانش آموزان در سال تنها ۲۵ ساعت است، افزود: باید برای جذابیت ورزش و بالابردن سطح نشاط دانش آموزان امکانات و تجهیزات بیشتری لحاظ شود و برای این مهم، حمایت شهرداری برای اجرای این طرح در مدارس مشهد نقطه قوت هدفی مشترک است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن