اجتماعی

طالع بینی امروز ۱۴ آذر ماه

کد خبر : 26213

طالع امروز خود را درصبح مشهد بخوانید:

 فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز به هر چیزی که نیاز داشتید، درخواست کنید تا آن را بگیرید. منتظر نباشید که امروز پاداش ها خودشان به سمتتان بیایند. امروز یکی از آن روزهایی است که عمل بلندتر از حرف سخن می گوید. از دیگران انتظار نداشته باشید که ذهن شما را بخوانند. اگر چیزی می خواهید باید دنبالش بروید. امروز عنصر غیرمنتظره ای وجود دارد که به سمت شما می آید پس گاردتان را بگیرید. امروز یکی از آن روزهایی است که دقیقاً نمی دانید چه بر سر شما آمده است. انرژی امروز شما را در تماس با فردی قرار می دهد که به احتمال زیاد هوش از سرتان می برد. شاید این فرد تا همین اواخر دوستتان بوده است یا دوست دوستتان بوده است. ولی امروز دیگر نمی توانید نیرویی که در تبادل نگاه است را اشتباه بگیرید.


 اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد درست نیست که بگویم همیشه در ناز و نعمت بوده اید،اما امروز ستارگان هماهنگی خاصی دارند و بهترین فرصت برای روابط احساس شما ایجاد می کنند.اما بیش از این که جشن بگیرید در مورد تجربه هایی که در چند ماه اخیر به دست آورده اید خوب فکر کنید. در هوا امواج عصبیت موج می زند. عصبی بودن شما بدلیل این است که شما مشکوک شده اید به یکنفر که می خواهد زیر قول خود بزند. طبعاً شما از این نوع رفتار خیلی ناامید می شوید، ولی امکان زیاد هم دارد که شما دارید از کاهی کوهی می سازید و دارید عکس العمل تندی نسبت به آن رفتار نشان می دهید. امروز با یکی از همکارانتان حرفتان می شود و دردسر درست می شود. دیگران سعی دارند که شما را راهنمایی کنند در حالیکه اصلاً در جایگاهی نیستند که این کار را بکنند. تنش خیلی زود بالا می رود. از هر برخوردی اجتناب کنید.


 خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک‌ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می‌دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می‌شود. امروز می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید، تا وقتی که این شما باشید که کارها را انجام می دهید. نگذاید دیگران امروز مسئولیت ها را به عهده بگیرند.


تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اگر امروز با آنچه گروه می گوید موافق نیستید، حس نکنید که باید به آنها بپیوندید. باید به روش خودتان احترامتان را کسب کنید، نه اینکه خودتان را به زور وارد قالبی کنید که به آن تعلق ندارید. انسجام خود را حفظ کنید و با اعتماد به نفس عمل کنید. اگر در کارهای خود اعتماد به نفس و اطمینان داشته باشید، دیگران با روش شما منطبق می شوند. باورهای خود را نفروشید. به هنگام کار یا انجام مسائل روتین و روزانه است که با انرژی جادویی امروز برخورد می کنید. اگر کمی از عشق می ترسید، شاید بهتر باشید که تا وقتی زمان هست فرار کنید. وقتی در این موقعیت محبوس شوید، دیگر خیلی دیر می شود و نمی توانید از آن رهایی یابید.


 مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تا آنجایی که می توانید سعی کنید ولی این تقریباً غیرممکن است که از شر افکارتان خلاص شوید.افکارتان متوجه تمام زمینه ها هست و به محض این که یکی را دنبال کنید به دنبالش ناخودآگاه به سمت دیگر افکار کشیده،می شوید.سعی کنید عقاید عالی که به ذهن تان خطور می کند را یادداشت کنید در غیر این صورت به زودی آنها را فراموش خواهید کرد.افکار شما به خصوص در رابطه با سلامتی و کارتان اوج خواهد گرفت،اگر چه در ابتدا ممکن است به نظر برسد که آنها افکاری منطقی و حواس پرت هستند.به آنها نگاهی دوباره بیاندازید،آنها ممکن است بسیار عالی و بی نظیر باشد.


 شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید. انرژی مثبت دیروز تا به امروز ادامه یافته است و به نفع کار شما ادامه دارد. زمانی برای گیر کردن در موقعیتی که در آن خوشحال نیستید وجود ندارد. از پله های ترقی بالا بروید.


 مهر

طالع بینی امروز شما می گوید امروز یکپارچگی و انسجام را حفظ کنید. دیگران به انگیزه های شما شک می کنند، پس نباید به آنها بهانه شک کردن به خودتان را بدهید. در کارهای خود مطمئن باشید و با انگیزه جلو بروید. انرژی زیادی در وجود شما هست، ولی این انرژی بی هدف است. در میانه های روز به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید انرژی خود را دوباره جمع کنید و دوباره تمرکز کنید. امروز در مورد شریک زندگی یا رابطه خود انتظار روزی عادی نداشته باشید. هر چیزی امروز ممکن است رخ دهد. اگر می خواستید به کسی بگویید که چه احساسی دارید، امروز شانس عمیق تر کردن پیوندتان را می یابید و این عمیق تر شدن کم نیست، بلکه خیلی هم زیاد است، ولی در زمان نسبتاً کوتاهی رخ می دهد.


 آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که ستاره ها امروز شما را به مسیر غیر قابل پیش بینی رهنمون می شوند و ذهن شما را به سوی سیری غیر عادی می برند. هر چه بیشتر افراد به شما تکیه می کنند بیشتر از مطالبی که به ایشان می گویید آزرده خاطر می شوند و مانع انجام اقدامات خاصی از سوی شما می شوند. باید تصمیم بگیرید که از خواسته دلتان پیروی کنید و یا آرامش را در پیش بگیرید. افراد زیادی امروز رفتارشان متغیر و عجیب است. باید با این افراد کنار بیایید.اگرشما رئیس آنها هستید زیاد سخت گیری نکنید زیرا بالاخره یک روز هم شما به آن ها نیاز دارید. امروز سعی نکنید همه چیز را از ابتدا اختراع کنید. در رشته ای که فعالیت می کنید تحقیق و جستجو انجام دهید.


 آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسائل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید. انرژی مثبت دیروز تا به امروز ادامه یافته است و به نفع کار شما ادامه دارد. امروز انرژی به سمت شما می آید و فرصت های متعددی شما را محاصره می کنند، پس آنها را در بر بگیرید.


 دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز با دوستی که مدتی است از او خبر ندارید تماس بگیرید. کسی هست که منتظر تماس و شنیدن خبری از سوی شماست. با ابراز محبت ناگهانی او را غافلگیر کنید. به حس درونی خود اعتماد کنید و نگذارید که دیگران شما را از مسیر اصلی تان دور کنند. زمان را هدر ندهید. چشم و گوشتان به اهداف خود باشد و همیشه آنها را در نظر داشته باشید. دیگران هم در خوب پیش رفتن امروز نقش مهمی بازی می کنند، پس نگذارید که آنها شما را تحت کنترل درآورند. شما برای ابراز محبت خود به فرد دیگری تا کجا می توانید پیش بروید؟ شما امروز شانس زیادی برای این کار دارید و می توانید به او نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارد.


 بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر به زمانی لازم دارید تا خودتان را به کارهای خلاقانه، ورزش، هنر و کودکان سرگرم کنید، اکنون بهترین زمان است. اگر از کسی خوشتان می آید اکنون می توانید این احساس را بیان کنید. در رابطه با مسائل شغلی باید مطمئن شوید که از حقایق مهم یک پروژه به خصوص با خبر هستید. بی ارادگی یک همکار یا یک کارمند باعث ایجاد نگرانی می شود. انتظار دارید همسرتان به شما وفادار باشد و اکنون باید بدانید که زندگی تان وارد مرحله جدیدی از استقامت و امنیت می شود و فضای جدیدی در انتظار شماست. امروز باید تهاجمی کار کنید تا به آنجایی که می خواهید برسید. امروز کسی از شما نمی پرسد که نیازهای شما چیستند و چکار می کنید و چه احساسی دارید. اگر می خواهید کاری را انجام دهید باید خودتان آن را انجام دهید.


 اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شما در تصمیم گیری‌های مهم زندگی خود نقش زیادی ندارید یا این تصمیمات برای شما گرفته می‌شود یا این که خودتان تمایلی ندارید برای ﺁینده‌تان برنامه ریزی کنید به همین دلیل هر حرفی را که بقیه به شما می‌گویند برایتان تفاوتی ندارد، صحبت‌هایشان درست باشد یا نادرست فقط ﺁنها را اجرا می‌کنید. این قدر بی انگیزه به کارهایتان ادامه ندهید برای ادامه زندگی‌تان باید انگیزه داشته باشید تا موفق شوید. ﺁذر شما در این روزها استرس‌های فراوانی را درقلب خود احساس می‌کنید به همین دلیل نمی‌توانید کارهایتان را انجام دهید و بسیاری از کارهای شما ناتمام بر روی زمین مانده‌اند. مهم این است که در تمام تصمیماتی که می‌گیرید موفق شوید مهم این است که شما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کارهایتان انجام داده‌اید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن