پایتخت فرهنگ اسلامی

احمد مروی :روز معلولین روز نشان دادن ما می توانیم است

مناسب‌سازی فوری معابر حرم رضوی به منظور تسهیل رفت و آمد معلولان

کد خبر : 26207

 

به گزارش صبح مشهد : تولیت آستان قدس رضوی در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان بر ضرورت مناسب سازی فوری مسیر های حرم مطهر تاکید و تصریح کرد : تسهیل مسیر های رفت و آمد معلولان ،جانبازان ،نابینایان و افراد کم توان به حرم مطهر به ویژه ظریح مطهر باید در اولویت مدیران باشد و کوچکترین مانع و زحمت برای زیارت زائران پذیرفتنی نیست و باید در کمترین زمانممکن برطرف شود .

منبع پیام حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم

روز معلولین روز پاسداشت ارزش هاست ،روز به اثبات رساندن خواستن توانستن است . روز نشان دادن ما میتوانیم است.

روز جهانی معلولین فرصتی شد از مدیران آستان قدس رضوی بخواهم تا ضمن گزارشی نسبت به وضعیت حرم مطهر و دستگاه های مرتبط با آستان قدس در خصوص تسهیل رفت و آمد معلولان ،فراهم سازی شرایط زیارت راحت وآسان برای این قشر از جامعه را مورد توجه قرار دهند .

تسهیل مسیر های رفت و آمد معلولان ،جانبازان ،نابینایان و افراد کم توان به حرم مطهر به ویژه ضریح مطهر باید در اولویت مدیران باشد و کوچک ترین مانع و زحمت برای زیارت زائران پذیرفتنی نیس و باید در کمترین زمان ممکن برطرف شود .

همچنین از شهرداری و دستگاه های اجرایی درخواست می شود موضوع ایجاد شرایط مناسب برای رفت و آمد معلولان به ویژه مسیر های منتهی به حرم مطهر با حساسیت دنبال کنند تا بتوانیم در همه ایام  سال به فکر این قشر باشیم.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن