اجتماعی

رییس قوه قضاییه :مردم ولی نعمت انقلاب هستند

کد خبر : 26179

به گزارش صبح مشهد :حجت الاسلام رییسی امروز چهارشنبه در اصفهان اضهار کرد :چیزی که رهبری برای ما در گام دوم انقلاب ترسیم کرده اند این است که به عدالت نزدیک شویم .

رییس قوه قضاییه تاکید کرد :به هیچ وجه از حقوق مردم کوتاه نمی آییم چرا که آنان ولی نعمت انقلاب هستند .

همچنین او افزود :احساس مسئولیت حس مبارکی است فردی که در جامعه به معروف و منکر حساس نباشد ،مرده محسوب میشود .

وی افزود: امروز به عنوان یک مسئول ،از این همه احساس رضایتی که به دستگاه قضایی وجود دارد ،بسیار خرسندم .این باید به عنوان یک فرصت تلقس شود . بخش قضایی کنترل کیفیت است ،اگر ساختار های فساد آور اصلاح شود و دستگاه ها وظایف خود را انجام دهند ،کمتر به دستگاه قضایی ایراد وارد میشود .

وی گفت: امروز حضور شما توطئه ایجاد ناامنی در کشور توسط بدخواهان را نقش بر آب کرد و امروز کشور ما در مقابل این توطئه امن است .

رئیسی افزود: باید در این راه خطر پذیر بود و احساس مسئولیت کرد .

از شاخصه اصفهان ، شهدای عالی قدر هستند که برای جهان اسلام درخشش دارند و نشان صدق را همراه خود دارند و هیچ زمان نباید شهید و شهادت ،ایثار و از خود گذشتگی و مجاهدت کمرنگ شود .

و همچنین او گفت : مرتب تاکید می کنید باید بر احیای حقوق عامه احساس مسئولیت شود ، امام (ره) به مردم نگاه تشریفاتی نداشت ،اگر میگفت میزان رای ملت است ، عمیقا معتقد بود .

و اما امروز من به عنوان یک مسئول ، از این همه احساس رضایتی که به دستگاه قضایی وجود دارد ،خوشحالم و این باید به عنوان یک فرصت تلقی شود .

این نکته درست است ، شبکه ملی اگر فعال شود بسیاری از مسائل را حل میکند،شبکه ملی اطلاعات یکی از اهدافی است که به شدت دنبال خواهیم کرد و یکی از ضرورت های مهم کشور است .

و در ادامه افزود : پرچمی را که رهبری برداشته اند ،ما مردم ایران وظیفه داریم پای این پرچم بایستیم و ایستادگی را پیشه کنیم . امروز مسئله مبارزه با ناهنجاری ها و فساد یکی از مهمترین مسائل جامعه است .

ما تلاش میکنیم که در اصلاح ساختار های فسادزا و در اصلاح قوانین و مقررات و هم برای برخورد با متخلفان اقداماتی جدی را برنامه ریزی و به آن عمل کنیم .

وی تصریح کرد: حتما بدانید، ملامت ملامت‌گران و حاشیه‌سازی‌های دشمن ما را از میدان به در نخواهد کرد. امروز حضور شما، توطئه ایجاد ناامنی در کشور توسط بدخواهان را نقش بر آب کرد و امروز کشور ما در مقابل این توطئه در امنیت قرار دارد و نباید فراموش کرد هم باید به خواست مردم توجه کنیم.

رییسی گفت: هم با اغتشاشگران برابر قانون برخورد می‌کنیم و هم نسبت به مسئله مردم، باید توجه کرد. نباید بگذاریم سفره مردم خالی بماند.

و در آخر از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن