ورزشی

واکنش جنجالی کاتیا خواهر کریستیانو رونالدو به شوخی فیرجیل فان دایک

کد خبر : 26046

به گزارش صبح مشهد مسی دوشنبه شب در پاریس به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۱۹ معرفی شد مهاجم بارسلونا با پشت سر گذاشتن بازیکنانی همچون فیرجیل فان دایک ،محمد صلاح، و کریستیانو رونالدو برای ششمین بار این جایزه را کسب کرد .البته رونالدو در این مراسم غایب بود که به نظر می رسید او میدانست برنده این جایزه نمی شود و برای همین در آن حضور نداشت .

همچنین بخوانید: کی روش سرمربی تیم فوتبال کلمبیا به فساد مالی متهم شد!

فان دایک در مراسم فرش قرمز این جایزه صحبت کوتاهی با خبرنگاران داشت .خبرنگاری از او پرسید رونالدو در این مراسم حضور ندارد و یک از رقیبان او کم شد در این بین مدافع لیوررپول با خنده پاسخ داد :اصلا او رقیبی بود؟

او همچنین اعلام کرد از اینکه در بین نامزدها حضور دارد برای او افتخار بزرگی است و حتی اگر مسی برنده توپ طلا شود ناراحت نمی شود.

کاتیا خواهر کریستیانو رونالدو به این صحبت واکنش نشان داد و در شبکه اجتماعی خود نوشت :فکر کنم بعضی ها کاملا نا امید زندگی میکنند !!غیر واقع بینانه و چنین فروتنانه . مشخص بود که رونالدو برنده این جایزه نمیشود .اگر چه او عناوین تیمی زیادی را برده است و خواهیم دید حقیقت فوتبال چگونه خواهد بود . فیرجیل عزیز راهی که تو وارد آن شدی را رونالدو سال ها پیموده است و هزاران بار در آن بوده. میبینی !  رونالدو در کشوری که الان بازی می کنی و هنوز هیچ جامی به دست نیاوردی سه بار قهرمان لیگ شده است .او همچنین بهترین بازیکن و گلزن در آن لیگ بوده است که تو در آن بازی میکنی.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن