اجتماعی

طالع بینی شخصی امروز بر اساس ماه های تولد

کد خبر : 25843

طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت صبح مشهد همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز به هیچ وجه نمی توانید لبخند بزنید. حتی رفتارهای دیگران نیز برایتان غیر قابل تحمل شده است. این رفتار شما دلیل خاصی ندارد پس بهتر است تا کنترل شما را به دست نگرفته، همین حالا مهارش کنید. هر چه بیشتر و عمیق تر به دلایل ناراحتی تان فکر کنید، بدتر است پس رهایش کرده و خودتان را با کارهای روزمره سرگرم کنید تا همه چیز به حالت قبلی خود باز گردد. حال بهترین زمان است تا از اوقات فراغت خود، بهترین استفاده را بکنید. با شرکت در کلاس های مختلف می توانید رزومه پربارتری برای خود بسازید و در آینده از آن کسب درآمد کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست. همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما به تنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نواختن موسیقی و هدایت یک نمایش با شکوه می تواند ایده ی خوبی برای شادی امروز باشد، زیرا می خواهید دیگران را ترغیب کنید تا با شما همگام شوند. اما صورت فلکی شما با مریخ جنگجو در هفتمین خانه ی دیگران در طالع شما مقابله می کند، بدین معنی که باید پیام تان را کمی ملایم تر انتقال دهید. اگرچه موسیقی جنب و جوش به همراه می آورد، اما اگر صدا را کم کنید تاثیرگذاری بیشتر می شود و دوستان تان مجبور نیستند که به خاطر صدای زیاد گوش های شان را بگیرند و حرف های شما را نشنوند. به خاطر داشته باشید که فعلاً همه مثل شما اهل تفریح و بازی نیستند، پس اگر کسی میل نداشت که به شما بپیوندد از او دلگیر نشوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که علاقه زیادی به صحبت کردن دارید و همین موضوع برایتان دردسرساز می شود. بهتر است امروز به سادگی حرف دلتان را نزنید زیرا موجب سوتفاهم برای اطرافیان تان می شود. منتظر خبری از جانب یکی از دوستان تان هستید، به زودی انتظارها به پایان می رسد و شما به مراد دلتان می رسید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، کمی عقب بکشید. در این صورت نه تنها خودتان وقت کافی برای فکر کردن دارید بلکه به شریک زندگی تان نیز زمان لازم می دهید تا بیشتر در مورد رفتارهایش بیاندیشد. اگر می خواهید موفقیت تان حتمی باشد، لحظه ای بیاستید و از دور به انتخاب های پیش رویتان نگاهی بیاندازید و سپس در مورد جزییات آن تصمیم بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید. شاید بهترین انتخاب را کرده باشید اما این را هم بدانید که هر چه اطلاعات شما بیشتر باشد، در مسیری که قدم می گذارید نیز موفق تر خواهید بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است مورد آزار و اذیت یکی از همکاران تان قرار بگیرید که باعث ناراحتی تان می شود، اما دفاع از خود به دلیل طبیعت ستیزه گری که دارید امری عادی است. متأسفانه ممکن است مواجه با این مشکل خیلی راحت نباشد. بهتر است به جای آن که با منشأ مشکل وارد جدل شوید خشم تان را پنهان کنید. به خاطر داشته باشید که این عقب نشینی احساسی به معنی بی دل و جرأتی نیست. کمی خودداری کنید، در غیر این صورت ممکن است کنترل تان را از دست بدهید و به جای این که چیزی را درست کنید همه چیز را خراب تر کنید. واقعاً جرأت می خواهد که پای خود را از صحنه بیرون بکشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی امروز شما می گوید امروز همان روزی است که مدت ها در انتظارش بوده اید، پس بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. اجازه ندهید که سختی شرایط باعث عقب نشینی شما شود. شما در حال حاضر این قدرت را دارید که برای به دست آوردن هر چیزی که بخواهید هر مانعی را از میان برداشته و با موفقیت پیش بروید. قدرت اراده و همچنین نظم و ترتیبی که دارید نیز در این راه به کمکتان خواهند آمد. حالا دیگر باید فرصت هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند را قدر دانسته و از آنها بهره ببرید. اگر فکر می کنید قرار بوده کاری را انجام دهید ولی یادتان نمی آید که چه کاری بوده خودتان را اذیت نکنید، به احتمال زیاد این فقط یک توهم اذیت کننده است و چیزی را فراموش نکرده اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد پس از مدت ها بالاخره امروز آرامش را تجربه می کنید. احساس می کنید که نیرویی از شما محافظت می کند و همین حس اطمینان، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. اگر موقعیت فعلی خود را حفظ کنید، آرامش تان پایدار خواهد بود اما اگر پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید، همه چیز دگرگون خواهد شد. بنابراین انتخاب با شماست و دیگران را به خاطر آنچه برای شما پیش می آید، سرزنش نکنید. از آنجا که توانایی های شما زیاد است، قادر به انجام هر کاری هستید، کافی است دیدی مثبت داشته باشید و از پیچیده کردن مسائل بپرهیزید. آنوقت خواهید دید که سخت ترین مشکلات هم برایتان مثل آب خوردن خواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار با اطمینان نیز احتیاح دارید. شما انتخاب تان را کرده اید و به شدت در مورد آن مصمم اید به طوری که حرف دیگران را هم نشنیده می گیرید اما بد نیست که گزینه های دیگر را هم مرور کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

در طالع بینی امروز شما آمده است آشکار کردن همه ی ایده ها و افکارتان در برابر همه کار عجیبی به نظرتان نمی آید. اما انرژی زیادی در اطراف در جریان است که باعث می شود خودی نشان دهید، اما ممکن است ندانید که چه وقت دست از این کار بردارید. اراده ای که دارید ترغیب تان می کند که خیلی پر مدعا باشید و همین موجب ناراحتی حتی قوی ترین دشمنان تان می شود. وقتی بفهمید که برای انتقال پیام تان نیازی نیست که فریاد بزنید، آن وقت راحت تر می توانید حمایت دیگران را به دست آورید. در گام های تان شتاب نکنید، زیرا اکنون سریع عمل کردن جواب نمی دهد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز سعی کنید کارهایی را انجام دهید که احساسات درونتان را برمی انگیزند و اجازه ندهید موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند دلسردتان کنند و انگیزه تان را از دست ندهید. برای این که رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید باید نظم و ترتیب داشته باشید و صبوری پیشه کنید. رویکردی منطقی داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است که با واقعیت ها روبرو شوید. هر کاری که می خواهید بکنید به هیچ عنوان خودتان را کنار نکشید و به انتظار این که دیگران به جای شما کارهایتان را انجام دهند ننشینید. تنها کسی که منافع شما را بهتر از هر شخص دیگری در نظر می گیرد خودتان هستید، پس مسئولیت کارهایتان را خودتان به عهده بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به آنهایی که از لحاظ سنی و یا مقام و رتبه از شما بالاتر هستند نهایت احترام را بگذارید. شما این فرصت را خواهید داشت که درس های بسیار بزرگی از آنها بگیرید، پس چشم ها و گوش هایتان را خوب باز کنید. امروز کارهایی که با عجله و بدون فکر کردن انجام شوند می توانند شما را به دردسر بیندازند. بدون فکر کردن و کورکورانه خودتان را در هیچ موقعیتی قرار ندهید و پیش از هر حرکتی از این که اطلاعات لازم را در اختیار دارید اطمینان حاصل کنید. اطلاعاتی که لازم دارید در دسترستان قرار دارند، فقط باید برای پیدا کردن آنها را زمان لازم را کنار بگذارید و صبور باشید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. دو نه افتاده درتقویم آذر. به آذرگان سومش به خیرباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن