اجتماعی

هتل های لوکس در کشور زیبای ارمنستان  کدامند؟

کد خبر : 31769

ارمنستان از کشورهایی است که به داشتن آثار باستانی و دیدنی متعدد مشهور است. این کشور شامل جاذبه‌های گردشگری مختلف طبیعی و فرهنگی می‌شود.

صبح مشهد– آنجا دارای کوهستان های زیبا و دیدنی و مناطق سرسبز بسیار جالب می‌شود. شهر ایروان پایتخت این کشور به عنوان مقصد اصلی گردشگری شناخته می‌شود. تورهای گردشگری ارمنستان به مقصد شهر ایروان صورت می‌گیرد و ایرانیان این شهر را به دلیل نزدیکی و امکانت انتخاب تور زمینی انتخاب می‌کنند. در شهر ایروان می‌توانید به رستوران های خوب رفته و از غذاهای ارمنستانی میل کنید که دارای طعم لذیذ و خوب هستند. ارمنستان شامل هتل های بسیار خوب و پنج ستاره می‌شود که اقامت را برای گردشگران بسیار ساده و دلچسب می‌کند و در تور ایروان می‌توانید یکی از هتل های خوب ۵ ستاره این شهر را برای اقامت خود در طول سفر انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های کشور ارمنستان را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل گرند ایروان ارمنستان

از هتل‌های لوکس و قدیمی شهر ایروان در تور ارمنستان که در سال ۱۹۲۶ در این شهر ساخته شده است هتل گرند ایروان است. این هتل دارای ۱۰۴ اتاق بوده و در نزدیکی نقاط مهم شهر مثل گالری ملی و تئاتر اپرا قرار گرفته است. این هتل شامل امکاناتی لوکس و کامل بوده و اتاق‌هایی با طراحی زیبا و فضایی مدرن دارد. در اتاق های این هتل به حمام اختصاصی لوکس، اینترنت بی سیم، مینی بار، تهویه مطبوع و دیگر امکانات دسترسی خواهید داشت. این هتل شامل  رستوران های مختلفی مانند رستوران ایتالیایی می‌شود که به شما انواع غذاهای خوشمزه با کیفیت بسیار بالا را با منوهای اروپایی، ارمنی و مدیترانه ای ارائه خواهند کرد و شامل سالن هایی زیبا با مناظری دیدنی هستند. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی بوده که می‌توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، مرکز اسپا و زیبایی، خدمات ماساژ درمانی، باشگاه مجهز بدنسازی، سالنهای کنفرانس و سالن بازی برای بچه ها به همراه خدمات نگهداری از بچه ها می‌شود.

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

به توضیح سایت سفر باتو ، یکی از هتل های برتر و پرطرفدار در کشور ارمنستان هتل گلدن پالاس است. این هتل دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و از معروف ترین هتل های این کشور به شمار می‌رود و امتیازات بالایی را توانسته از سایت های گردشگری کسب کند. هتل گرند پالاس شامل معماری بسیار زیبا و دیدنی بوده و در مرکز شهر و نزدیکی میدان جمهوری قرار گرفته است. در داخل این هتل می‌توانید از دکوراسیون بسیار زیبا لذت برده و اقامت آرامش بخش را در آنجا تجربه کنید. این هتل شامل اتاق هایی با امکانات و طراحی بسیار عالی بوده و در تمامی اتاق ها عایق صدا برای آرامش مهمانان استفاده شده است. اتاق ها شامل اینترنت وای فای، تراس، مینی بار، تهویه هوا و امکانات بسیار خوبی هستند. این هتل شامل ۳۶ اتاق با فضای بزرگ و امکانات ویژه است. در هتل می‌توانید از رستوران های بسیار عالی و با غذاهای خوشمزه ارمنستانی، آسیایی و اروپایی لذت ببرید. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل کامل و بی نظیر بوده و می‌توان به باشگاه بدنسازی مجهز، خدمات ماساژ درمانی حرفه ای، استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، مرکز اسپا و زیبایی، کافی شاپ با سالن زیبا، سالن کنفرانس، سالن بازی برای بچه ها و بسیاری امکانات دیگر می‌شود.

هتل مولتی گرند فاراعون ایروان ارمنستان

هتل مولتی گرند فاراعون از هتل های بسیار خوب و مجلل کشور ارمنستان است که در خارج از شهر ایروان و در ۳ کیلومتری این شهر قرار گرفته است که شامل محیطی آرامش بخش و زیبا می‌شود. در آنجا می‌توانید از امکاناتی بی نظیر و عالی بهره ببرید. این هتل شامل معماری بسیار زیبایی در داخل و خارج می‌شود. معماری این هتل شباهت به اهرام مصر داشته و آنجا شامل ۸۸ اتاق مختلف می‌شود. اتاق های این هتل دارای امکانات کامل مانند اینترنت پرسرعت بی سیم، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، مینی بار و بسیاری امکانات دیگر می‌شود. در آنجا می‌توانید از چند رستوران با غذاهای خوشمزه و مختلف بهره ببرید که شامل منوهای ارمنستانی و بین المللی می‌شوند. این هتل دارای امکانات تفریحی بسیاری بوده که باعث می‌شود نیازی به بیرون رفتن از آنجا نداشته باشید که شامل استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات تور گردشگری، صرافی، مرکز اسپا و زیبایی، خدمات ماساژ درمانی و بسیاری تفریحات مختلف و امکانات لوکس است.

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

دیگر هتل خوبی که در شهر ایروان ارمنستان واقع شده است هتل ۵ ستاره رادیسون بلو است که شامل ۱۴۲ اتاق مختل می‌شود. تمامی اتاق ها دارای امکانات کامل مانند اینترنت، حمام، مناظر زیبا و تهویه بوده و آنجا در ۳ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد که باعث می‌شود دسترسی آسان به نقاط دیدنی شهر را داشته باشید. آنجا دارای رستوران های مختلف با غذاهای خوشمزه ارمنستانی و اروپایی بوده و امکانات تفریحی بسیار خوبی را در خود جای داده است. در هتل رادیسون بلو استخر سروپوشیده، سونا وجکوزی، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، زمین تنیس و فروشگاه وجود دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام و تشکر از اطلاعات شما.البته ارمنستان مردمانی خوب و مهمان نواز داره و از لحاظ فرهنگی و غذایی و خیلی چیزهای دیگر با ما ایرانیها نزدیک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن