اخبار مهماسلاید شو

جزئیات قتل حدیث اسلامی اعلام شد/ شلیک به سر از فاصله نزدیک!

کد خبر : 55498

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد جزئیات کشف جسد حدیث اسلامی زن جوان را بازگو کرد.

به گزارش صبح مشهد، قاضی محمود عارفی راد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین جزئیات قتل زن جوان مشهدی گفت: در پی اعلام مفقود شدن این زن جوان، بررسی‌ها و تحقیقات فنی را به سرعت آغاز و به پلیس آگاهی اعلام کردیم همسر وی را تحت نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: براساس سرنخ‌های به دست آمده، دیروز جمعه دستور بازداشت همسر مقتوله صادر شد و با بررسی‌های دقیق، همسر وی با اعتراف به جنایت رخ داده، محل دفن وی که در فاصله ۱ کیلومتری از باغ شخصی خودش بود را نشان داد و بدین شکل جسد کشف شد.

قاضی عارفی راد افزود: جسد این زن، دیشب در حوالی روستای بهار واقع در جاده خین عرب مشهد کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد. براساس شواهد موجود و همچنین گزارش پزشکی قانونی، حدیث اسلامی بر اثر شلیک گلوله به سر، از فاصله نزدیک کشته و به قتل رسیده است.

وی درخصوص اینکه آیا قاتل یک نفر بوده است یا خیر گفت: تحقیقات تکمیلی و البته اعترافات همسر مقتوله نشان می‌داد که مظنون دیگری هم در این جنایت شرکت داشته است که پس از انجام مراحل قانونی، این فرد نیز صبح امروز شنبه در نیشابور بازداشت و به مشهد منتقل شد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد با بیان اینکه نفر دومی که در این قتل حضور داشته است، از بستگان دور همسر مقتوله بوده است، به شهرآرا نیوز اظهار کرد:تحقیقات ما در این زمینه همچنان ادامه دارد. باید به صورت دقیق مشخص شود که انگیزه این دو نفر برای کشتن این خانم چه بوده است.

وی درباره اینکه آیا مشخص شده است کدامیک به سر مقتوله شلیک کرده اند نیز گفت: اینکه قتل دقیقا توسط کدامیک از این دو متهم انجام شده است هنوز مشخص نیست و تحقیقات فنی و باپرسی از آن‌ها ادامه دارد و به محض تکمیل پرونده اطلاع داده خواهد شد. اما آنچه تاکنون محرز است این بوده که همسر مقتوله به عنوان عامل موثر جنایت شرکت داشته و موضوع کاملا جنایی است.

منبع: شهرآرا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن