شهری

1276 بیمار نیازمند خدمت بی منت گرفتند!

خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس آغوشی به پهنای یک جهان

کد خبر : 25504

موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس طی ۶ ماهه سال جاری به ۱۲۷۶ بیمار نیازمند خدمت رسانی مالی و تجهیزاتی نموده است.
به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل این خیریه مردم نهاد در هشتصد و سی و هفتمین جلسه موسسه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بیش از ۶۰۰ میلیون تومان بصورت نقدی از خیرین برای تامین هزینه های نهایی درمانی ۱۲۷۶ بیماردر نیمه نخست سال جاری، مشارکت جذب شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۰ درصدی داشته است.
گفتنی است، این مبلغ پس از اخذ تخفیفات متعدد و مشارکت سایر خیریه ها، صرفا به حساب مراکز درمانی جهت مداوای بیماران نیازمند بررسی شده در هر جلسه منظور می گردد.
غلامرضا بصیری پور افزود: در مجموع ۱۳۰۶خیر ارجمند در ۲۳ جلسه برگزار شده از ابتدای سال جاری در چهارشنبه های امام رضایی حضور داشتند که علاوه بر کمک های نقدی مستقیم، ۴۰۰ مورد تجهیزات پزشکی شامل :ونتیلاتور ، دستگاه اکسیژن ساز، تخت های بیمارستانی ، ویلچر،تشک مواج ، کپسول ،..‌‌. تهیه و بصورت امانی و دائمی در اختیار بیماران قرار گرفته است و همینطور تعداد ۱۰۰ بیمار در طرح حامی این موسسه قرار دارند که بصورت مستمر تحت پوشش این خیریه قرار گرفته اند.
وی عمده بیماران خدمات گیرنده نیازمند را مریض های سرطانی با ۶۳ درصد عنوان کرد و گفت: برخی بیماران لزوما نیاز به خدمات مددکاری داشته و برخی زیر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان هستند که در همان مرکز درمانی حواله صادر می شود.
بصیری پور خاطر نشان ساخت: خدمت بی منت خیرین در موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس، خدمت به انسانیت است و هیچ گونه مرز، رنگ، جغرافیا و مذهبی را نمیشناسد.
وی از مردم خواست هر گونه بیمار نیازمند را می شناسند، به خیریه معرفی تا از خدمات لازم برخوردار شوند.
نشانی موسسه: خیابان احمدآباد، نبش عارف، طبقه سوم مسجد نقویه می باشد. شماره تماس:۰۵۱۳۸۴۵۷۳۷۵
در ادامه عملکرد خیریه را به روایت آمار طی ۶ ماهه سال ۹۸ ملاحضه کنید:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن