اسلاید شوشهری

شهردار مزارشریف درحاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد عنوان کرد:

به مراودات بین شهرداری‌های مشهد و مزارشریف خوشبین هستم

کد خبر : 56409

شهردارمزار شریف گفت :  شاهد تکنولوژی های خوبی در این نمایشگاه هستم و از تکنولوژی های جدید این نمایشگاه بهره خواهیم گرفت .

به گزارش صبح مشهد، محمد کاظم طارق افزود: به اعتقاد من بازدید از این نمایشگاه در کشور اسلامی همجوارمان اتفاق خوبی است. زیرا دارای امکانات ، تولیدات و تکنولوژی های خوبی است .

وی ضمن امیدواری از ارتباط بیشتر در حوزه مدیریت شهری بیان داشت :امیدوارم در آینده  شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی در افغانستان  باشیم و شهرداران ایران  را دعوت کرده و آن هااز تجربیات ما استفاده کنند و همچنین ما نیز از تجربه و تکنولوژی‌های آن ها بهره ببریم.

شهردار مزار شریف ادامه داد: ما می‌خواهیم با دنیا تعاملات خوبی داشته باشیم. بخصوص با کشورهای اسلامی و بویژه کشورهای اسلامی همسایه‌های خودمان علاقمندیم تبادلات و تعاملات خوبی داشته باشیم .

محمد کاظم طارق با اشاره به آن که کشور های اسلامی برادر ما هستند، اظهار داشت : در اسلام  هیچ مرزی وجودندارد و به اعتقاد من کشور ایران نسبت به ما و ما نیز نسبت به ایران حق داریم.

شهردار مزار شریف تاکید کرد: نسبت به مراودات بین مان خوشبین هستم و از کشور ایران بخصوص شهرداری مشهد سپاسگزاریم که ما را به مشهد و این نمایشگاه دعوت کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن