اخبار مهم

اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت

دستگیری ۱۱مرد ویک دختر جوان

کد خبر : 24300

رئیس پلیس مشهد از اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت و  دستگیری ۱۱مرد و یک دختر جوان خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، سرهنگ «عباس صارمی ساداتی »با اعلام این خبر گفت:مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.
وی افزود:تیم های دایره تجسس کلانتری طرق در این عملیات غافلگیرانه پس از اقدام های اطلاعاتی و پی گیری سرنخ های موجود به طور ضربتی وارد عمل شدند.
سرهنگ صارمی گفت:مرحله اول این عملیات با پی گیری سرقت های سریالی سیم و کابل برق آغاز و ماموران کلانتری طرق با چهره زنی یکی از عاملان اصلی این سرقت ها او را در حال ارتکاب جرم دستگیر کردند.
متهم ۴۷ساله که راهی جز بیان حقیقت نمی دید با معرفی مالخر اموال مسروقه در تحقیقات اولیه تا کنون به ۱۵فقره سرقت سیم پ کابل برق اعتراف کرد.
وی افزود:پلیس مالخر اموال مسروقه را نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرد.

عروس مرده ایرانی را بیشتر بشناسید

سرهنگ صارمی گفت: تیم تجسس کلانتری طرق پسر و دختری جوان که یک راس گوسفند را برای فروش به بازار دام مشهد آ ورده بودند به عنوان مظنون دستگیر کرد. بررسی های اولیه در این باره با توجه به ادعای شاکی پرونده حاکی از آن بود که متهمان ۳راس گوسفند را به سرقت برده اند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
فرمانده انتظامی مشهد افزود:در ادامه پی گیری سرقت احشام اطلاعات دیگری به دست آمد که بلافاصله ماموران کلانتری طرق را وارد عمل کرد و سرنخ پی گیری های آنها را با توقیف یک دستگاه خودروی سواری سرقتی در مشهد به شهرستان کاشمر رساند.
وی گفت:با دستگیری ۲سارق که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند مشخص شد متهمان ۴فقره سرقت گوسفند نیز در شهرستان کاشمر داشته اند و تحقیقات از آن ها ادامه دارد.

دستگیری عاملان سرقت آهن آلات :

رئیس پلیس مشهد در بخش پایانی اظهارات خود به پی گیری ضربتی سرقت های سریالی آ هن آ لات از ساختمان های در حال ساخت خبر داد و گفت:
تیم های تجسس کلانتری طرق یکی از عاملان این سرقت ها را پس از کنترل و مراقبت های پوششی لحظاتی پس از ارتکاب جرم دستگیر کردند.
این متهم که مردی میان سال است در تحقیقات اولیه به ۴فقره سرقت آ هن آ لات اعتراف کرد.
سرهنگ صارمی گفت:در پی دستگیری این متهم و با توجه به سرنخ های دیگری که به دست آمد تیم های تجسس کلانتری شفا مشهد نیز به طور ضربتی وغرد عمل شدند و ۴تن از متهمان سرقت آ هن آ لات و یک مالخر را در این رابطه دستگیر کردند.
وی با اشاره به این مطلب که از این متهمان ۳۵شاخه آ هن آ لات و ۱۰شاخه لوله اتصالات گاز سرقتی گشف شده گفت:تحقیقات از متهمان ادامه دارد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن