اخبار مهم

عملیات نفس‌گیر ‌آتش‌نشانی مشهد برای نجات فرد گرفتار در لابه‌لای جام‌های شیشه ‌+عکس

کد خبر : 47158

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از عملیات نفسگیر و طاقت فرسای ۱۲۰ دقیقه‌ای آتش نشانان چندین ایستگاه برای نجات یک فرد گرفتار در لابلای جام‌های شیشه در یک انبار در خیابان این شهر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار داشت: صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش جام‌های شیشه بر روی یک فرد در یک منزل و گرفتار شدن وی در لابلای آوار شیشه، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان به محل حادثه در خیابان مسلم شمالی اعزام شدند.

وی افزود:با حضور نجاتگران و آتش نشانان در محل مشخص شد، جوانی حدود ۳۰ ساله به دلیل نامشخصی حین تردد از لابلای جام‌های شیشه در داخل حیاط یک منزل مسکونی که به انبار نگهداری جام‌های شیشه تغییر کاربری پیدا کرده بود به دلیل ریزش بیش از ۳۰۰ عدد از انواع جام‌های شیشه ای ۴و۶ میل به طرز عجیبی در لابلای شیشه‌ها گرفتار شده است.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد تصریح کرد:با توجه به حساسیت حادثه، آتش نشانان در عملیاتی ۱۲۰ دقیقه ای ضمن مهار و ایمن سازی جام‌های شیشه ریزش کرده بر روی این فرد، این جوان را زنده نجات داده و برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل شد.

منبع: تسنیم

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن