شهری

مشهد مهیای جشن انقلاب

کد خبر : 27539

قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد از برگزاری هرچه باشکوه تر جشن انقلاب در تمامی نقاط ۱۳ گانه شهر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، «مهدی یعقوبی» درخصوص تمهیدات پیش بینی شده برای این ایام گفت: جانمایی و نصب چهار گل نوشته با موضوع دهه فجر در چهار میدان شهر (میدان صاحب الزمان، میدان انقلاب، میدان ۱۷ شهریور و میدان فلسطین)، از برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است و در شب ۱۱ بهمن کلیه پرده‌های مناسبتی دهه فاطمیه از سطح شهر جمع خواهد شد و با بیش از ۱۱۰۰پرچم جمهوری اسلامی ایران عرشه پل های شهر آذین بندی می شود. همچنین تمامی آذین بندی ها و چراغانی های شهر رفع نقص و فعال می شود. در همین زمینه پنج مکان به صورت ویژه ریسه بندی خواهد شد.
یعقوبی درخصوص برگزاری جشن های ایام دهه فجر در شهر گفت: این جشن ها در مسیرهای میدان امام رضا تا میدان ۱۵ خرداد، پل فجر تا حرم مطهر، چهارراه برق تا بازار فردوسی، میدان شهدا تا میدان امام حسین، میدان شهدا تا میدان شریعتی، میدان پارک تا میدان بسیج و میدان شهدا تا میدان امام خمینی با عنوان «خیابان انقلاب» برگزار می شود. ️وی افزود: در تمامی فرهنگسراهای شهر نمایشگاه عکس انقلاب، اجرای سرودهای انقلابی از سوی دانش آموزان و ویژه برنامه هایی با موضوع آموزشی، خانوادگی و فرهنگی تدارک دیده شده است.
وی همچنین از رژه تاکسیران ها در حد فاصل فرودگاه تا حرم مطهر در روز ۱۲ بهمن خبر داد و گفت: در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز خدمات دهی رایگان با ۷۰ دستگاه اتوبوس انجام می شود و همچنین برای دانش آموزان در راهپیمایی روز ۱۲ بهمن خدمات دهی رایگان با ۸۰ دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است. خدمات دهی خط یک و ۲ قطار شهری نیز در روز ۲۲ بهمن رایگان است و یک ساعت افزایش می‌یابد.
یعقوبی افزود: عملیات رفت و روب و شست وشوی معابر اصلی شهر به ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر نیز به طور ویژه انجام خواهد شد. وی تصریح کرد: ۳۰۶۳ فضای پارک غیر حاشیه ای خودرو در بافت حرم مطهر در نظر گرفته شده است. همچنین در تمامی نمایشگرهای سطح شهر از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن کلیپ های متناسب با این ایام پخش خواهد شد، ضمن آن که مناطق مختلف شهر در این دهه نورافشانی می شود.
قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد در پایان به پروژه های قابل بهره برداری در ایام جشن انقلاب اشاره کرد و گفت: افتتاح ایستگاه آتش نشانی شاهنامه در بولوار شاهنامه، بهره برداری از دو دستگاه خودروی پلتفرم منحصر به فرد آتش نشانی، بهره برداری از بازار قائم و بازار میوه و تره بار میرزا کوچک خان و همچنین کلنگ زنی شبکه جداسازی خطوط انتقال آب شرب از آب خام در مناطق ۹، ۸، ۱۱ و ۱۲ تنها بخشی از پروژه های قابل بهره برداری و افتتاح معاونت خدمات شهری در این ایام خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن