اخبار مهم

«عباس‌پلیس»‌ در راهور مشهد دستگیر شد!

کد خبر : 28109

مردی که با ورود به مراکز انتظامی با عنوان کارچاق کنی وگره‌گشایی از مشکلات انتظامی، به «عباس پلیس» معروف شده بود، هنگام اخاذی و کلاهبرداری از دو طعمه خود دستگیر شد.
صبح مشهد– فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته در تشریح ماجرای این متهم به کلاهبرداری به خراسان گفت: نیروهای پلیس راهور به مردی که مدارکی را در دست داشت و به بهانه های مختلف تلاش می کرد تا باب گفت وگو را با برخی از نیروهای راهنمایی و رانندگی باز کند، مشکوک شدند و او را به طور غیرمستقیم زیرنظر گرفتند. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: با هماهنگی های داخلی پلیسی، نیروهای بازرسی نیز وارد عمل شدند و با استفاده از شگردهای تخصصی و فنی به کنکاش در این باره پرداختند. وی افزود: بررسی های پلیسی نشان می داد که مرد مذکور مبالغی را از افرادی دریافت کرده است تا برای آن ها گواهی نامه و معاینه فنی بگیرد! بنابراین نیروهای راهور بلافاصله با کلانتری شهرک نجفی تماس گرفتند و این گونه متهم را برای انجام تحقیقات بیشتر درحالی به کلانتری هدایت کردند که او خود را با نام جعلی به نیروها معرفی کرده بود!
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: همزمان با این ماجرا دو تن از طعمه های این فرد که به «عباس پلیس» معروف بود نیز وارد کلانتری شدند و دریافتند که وی مامور انتظامی نیست و آن ها فریب خورده اند.

سرهنگ صارمی ساداتی ادامه داد: دو شاکی پرونده مدعی شدند که «عباس – خ» (معروف به عباس پلیس) مبلغ چهار میلیون تومان برای دریافت گواهی نامه و معاینه فنی از آنان اخاذی کرده است بنابراین به دستور سرهنگ مهدی باقرزاده (رئیس کلانتری ۴۰نجفی) متهم توسط افسران ورزیده دایره تجسس مورد بازجویی قرار گرفت و به دریافت مبالغ مذکور از شاکیان اعتراف کرد. رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: در ادامه این ماجرا، ماموران تجسس با کسب دستورات ویژه ای از قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) تحقیقات گسترده ای را در این باره با بازرسی منزل وی آغاز کردند که در نتیجه مدارک مربوط به دریافت گواهی نامه یکی از شاکیان از منزل وی کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: گزارش بازرسی پلیس راهور نیز بیانگر آن است که متهم طی ماه های گذشته بارها در ساختمان پلیس راهور مشاهده شده است که بررسی های تخصصی در این باره همچنان ادامه دارد. وی از افرادی که طعمه کلاهبرداری های احتمالی این متهم شده یا اسناد و مدارک جعلی دریافت کرده اند خواست به دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد مراجعه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن