دانش و فناوری

نتایج بررسی ها در 13 کشور نشان داد

وقت گذرانی ژاپنی ها در شبکه های اجتماعی؛ تنها ۴۵ دقیقه در روز/ ایران ۲ ساعت!

کد خبر : 22839

بی دلیل نیست که ژاپنی ها در بسیاری از عرصه‌ها موفق هستند و اقتصاد این کشور نیز پیشروست. !

جالب است ژاپنی ها که کشورشان یکی از کشورهای اصلی در زمینه تولید فناوری روز است، جزو کم مصرف ترین مردم در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی هستند.

به گزارش خراسان

طبق آماری که به تازگی ایسپا به نقل از Global Web Index منتشر کرده است، ژاپنی ها به صورت میانگین فقط ۴۵ دقیقه در روز وقت خود را در شبکه های اجتماعی مجازی می‌گذرانند.

طبق این بررسی ها به طور متوسط کاربران جهانی اینترنت روزانه دو ساعت و ۲۳ دقیقه در رسانه های اجتماعی زمان صرف می کنند.

طبق نتایج این بررسی ها که درباره ۱۳ کشور منتشر شده، میانگین حضور مردم کشورهای پیشرفته در شبکه های اجتماعی کمتر از دیگر کشورهاست. به طوری که ژاپنی ها فقط ۴۵ دقیقه در روز، وقت خود را در شبکه های اجتماعی مجازی می گذرانند.

پس از ژاپنی ها، آلمانی ها قرار گرفته اند که یک ساعت و ۱۵ دقیقه در روز را صرف شبکه های اجتماعی مجازی می کنند.

فرانسوی‌ها با یک ساعت و ۲۸ دقیقه، اسپانیایی ها با یک ساعت و ۴۳ دقیقه و انگلیسی ها با یک ساعت و ۴۹ دقیقه در جایگاه های بعدی قرار دارند.

آمریکایی ها نیز به صورت میانگین یک ساعت و ۵۷ دقیقه در روز را در شبکه های اجتماعی مجازی صرف می کنند.این مدت زمان برای چینی ها دو ساعت و ۱۹ دقیقه، برای هندی ها دو ساعت و ۲۵ دقیقه و برای روس ها دو ساعت و ۲۸ دقیقه است.

در این میان مردم کشور ترکیه با سه ساعت و ۵ دقیقه، مکزیک با سه ساعت و ۱۰ دقیقه، نیجریه با سه ساعت و ۳۶ دقیقه و فیلیپینی ها با چهار ساعت و یک دقیقه بیشترین حضور را در شبکه های اجتماعی دارند.همچنین بر اساس آمارگیری فرهنگ رفتاری خانوارهای ایرانی در سال ۹۶ توسط مرکز آمار، سرانه روزانه حضور ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی یک ساعت و ۴ دقیقه بوده است، عددی که اکنون و در سال ۹۸ بیش از دو ساعت تخمین زده می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن