پایتخت فرهنگ اسلامی

به میزبان قرارگاه شمالشرق نزاجا؛ نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده های کارکنان نزاجا آغاز شد

کد خبر : 22571

نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم با شرکت خانواده ‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش به میزبانی قرارگاه شمالشرق نزاجا در جوار بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) کار خود را آغاز کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمالشرق؛امیرسرتیپ دوم ستاد مرتضی محمدی،جانشین قرارگاه منطقه ای قرارگاه شمالشرق نزاجا ضمن خوش آمدگویی گفت: کسانی که به امور قرآنی اهتمام می ورزند برای نیروی زمینی مایه افتخار و مباهات هستند.
وی گفت: یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی برای ارتش، تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی بوده است که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و بصیرت افزائی کارکنان و خانواده آنان خدمات ارزنده ای انجام داده اند و نتیجه این تلاش این بوده است که ارتش جمهوری اسلامی به عنوان برترین نهاد قرآنی در دستگاه ­های اجرایی معرفی شده و لوح برتر به سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اعطا شده است.
امیر سرتیپ دوم مرتضی محمدی، ضمن اشاره به ولایتمداری کارکنان ارتش افزود: همواره تلاش کرده ایم جزء سربازان ولایتمدار باشیم و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تربیت قاریان و حافظان قرآنی اهتمام داشته باشیم.

وی در پایان گفت: ان­شاالله همانطور که در مباحث قرآنی جایگاه خود را پیدا کرده ­ایم بتوانیم در مباحث بصیرت ­افزایی و حجاب و عفاف به جایگاهی که در شأن خانواده­ های ارتش جمهوری اسلامی است دست پیدا کنیم.
لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات در سه مقطع، خواهران شاغل، همسران و فرزندان ذکور آنان از تاریخ سیزدهم لغایت شانزدهم مردادماه به مدت ۴ روز در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم و تفسیر به رقابت با یکدیگر می ­پردازند.
شایان ذکر است که نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات سراسری قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزام می ­شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن