دانش و فناوری

لپ تاپ با فناوری ۵G رونمایی می شود

کد خبر : 22547

یکی از کارمندان لنوو فاش کرده این شرکت در دسامبر سال جاری لپ تاپ مجهز به شبکه اینترنت۵G را رونمایی می کند که عمر شارژ باتری آن یک روزه است.

به گزارش صبح مشهد، به زودی بازار لپ تاپ دگرگون می شود. شرکت لنوو قصد دارد لپ تاپ های ۵G را در دسامبر سال جاری میلادی رونمایی کند. همچنین عمر شارژ باتری های این لپ تاپ یک روزه است.

وب سایت ۹۱mobiles به نقل از یکی از کارکنان لنوو این خبر را منتشر کرده است. لپ تاپ هایی که به شبکه اینترنت ۵G متصل شوند وضعیت بازار را زیر و رو می کنند.

با اتصال به شبکه اینترنت ۵G سرعت دانلود افزایش می یابد و از میزان تاخیر در اتصال کاسته می شود. از سوی دیگر چنین لپ تاپ هایی علاوه بر دسترسی به اینترنت می توانند به سرویس های ابر نیز متصل شوند.

علاوه بر آن کارمند لنوو فاش کرده این شرکت مشغول همکاری نزدیک با کوالکام و اینتل است تا لپ تاپ هایی بسازد که عمر شارژ باتری آنها یک روزه است.

این بدان معنا است که احتمالا لپ تاپ های لنوو با ویندوز ۱۰ سریع تر عرضه می شوند. از سوی دیگر کوالکام نیز مشغول همکاری با تولید کنندگان لپ تاپ است تا ودستگاه هایی مبتنی بر تراشه های اسنپ دراگون این شرکت را بسازند که ویژگی های موبایل مانند اتصال مداوم به اینترنت و عمر شارژ باتری را افزایش می دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن