شهری

حاج صادق آهنگران؛ شیوه مدیریتی جذب مشارکت در خیریه آسیب پذیر توس منحصر و الگوی کشوری است

کد خبر : 22506

در روزهای سخت اقتصادی کشورمان، خیریه ها نقش مهمی در جذب مشارکت های مردمی و کاهش آلام اقشار ضعیف جامعه دارند.
هشتصد و بیست و چهارمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس با حضور یادگار دوران دفاع مقدس، جلوه ای دیگری یافته بود. به گزارش صبح مشهد، حاج صادق آهنگران مداح پیش کسوت کشورمان در حاشیه این جلسه که با استقبال پرشور خیرین در یک چهارشنبه امام رضایی دیگر برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مهم ترین کاری که خیریه ها در شرایط و روزهای سخت اقتصادی کشورمان انجام می دهند، جذب کمک های مردمی و رساندن آن به نیازمندان واقعی است و بحمدلله خیریه آسیب پذیر توس به مدیریت جناب بصیری پور از این مهم سربلند و موفق بیرون آمد است.
وی شیوه جذب مشارکت های مردمی در این موسسه را منحصر به فرد و متفاوت دانست و افزود: من در جلسات خیریه ای زیادی در سطح کشور حضور داشته ام ولی اعتراف می کنم، این مدل مشارکتی بصورت خرد را در هیج کجا ندیده ام!
حاج صادق آهنگران از خیرین عزیز خواست در شرایط تحریمی کشورمان که دولت با محدودیت منابع مالی روبروست، به کمک محرومین بویژه در حوزه درمان بشتابند.
گفتنی است خیرین نیک اندیش در هشتصد و بیست و چهارمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال برای ۵۶ بیمار نیازمند کمک کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن