اقتصادی

به میزبانی کلان شهر مشهد؛ جشن دورهمی باشگاه مدیران برتر برگزار می شود

کد خبر : 22448

سومین جشن بزرگ دورهمی باشگاه مدیران برتر در هتل همای شماره ۲ مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد، دکتر سعید سوداگری از مدرسین فرهیخته کشورمان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که کلوپ مدیران برتر کارآفرین و اقتصادی از یکسال پیش با محوریت آموزش اصول مدیریت و موفقیت و همچنین توانمند سازی بانوان  بویژه سرپرستان خانواده شکل گرفته است، گفت: در طی برگزاری ۷ دوره آموزشی بیش از ۸۵۰ نفر که اکثریت آن را بانوان تشکیل می دادند، موفق به کسب مهارت های لازم در زمینه کسب و کار شدند.

وی با تاکید بر این که این آموزش ها در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی برای توانمند سازی اقشار مختلف جامعه اجرایی شده، افزود: در هشتمین دوره آموزشی که سه شنبه ۷ مرداد ساعت ۱۹ در هتل همای شماره دو مشهد و در کنار برگزاری جشن بزرگ دورهمی باشگاه مدیران برتر انجام خواهد شد، شرکت کنندگان با فنون بازاریابی و قرارداد ها بیشتر آشنا می شوند.

دکتر سوداگری از حضور مهمان ویژه این دوره خانم دکتر خورشید سلگی و  اعطای گواهینامه دوره به شرکت کنندگان و تجلیل از ۵ بانوی نمونه کارآفرین ادوار قبل نیز خبر داد.

گفتنی است دکتر سعید سوداگری که از مدرسین فرهیخته اصول مدیریت و موفقیت می باشد، کسب مهارت خود را نزد ۶۶ استاد برجسته جهانی در زمینه بیزینس و کسب و کار آموخته و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری رونق تولید نام گذاری شده، برنامه های آموزشی متعددی را برای توانمند سازی اقتصادی لایه های مختلف جامعه در نظر دارد.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن