زندگیورزشی

هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی رتبه یک کشور/ ۶۴ بازیکن قهرمان و ملی پوش افتخار استان است

کد خبر : 21243

رئیس هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی گفت: این هیات برای دومین سال متوالی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

به گزارش صبح مشهد، محسن قهرمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در تیم‌های ۲۴ انجمن ورزشی زیر مجموعه این هیأت ۶۴ ملی پوش و پنج مربی و داور حضور دارند و ورزشکاران زیر مجموعه این انجمن‌های ورزشی در تمام مسابقات لیگ، قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت فعال داشته و در ۹۰ درصد مسابقات نیز روی سکو می‌روند.

وی اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که در زمینه کمبود فضای ورزشی و تمرینی داریم از طریق ارتباط و تعامل با بخش‌های مختلف صنعتی و دستگاه‌های اجرایی مشکلات را حل کرده ایم.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست پارسال چهار میلیارد ریال برای تیم‌های ۲۴ انجمن ورزشی این استان هزینه شد گفت: حدود ۶۰۰ میلیون ریال از این مبلغ را اداره کل ورزش و جوانان استان و بقیه را دیگر افراد و حامیان ورزش پرداخت کردند.

قهرمانی افزود: دو سال پیش، این هیأت را با ۸۳۰ میلیون ریال بدهی تحویل گرفتیم که اکنون بدهی‌ها تسویه شده و سالن ورزشی شهید بهشتی نیز از آذر ماه پارسال در اختیار این هیأت قرار گرفت اما تاکنون برای تمرین تیم‌های خودمان از آن استفاده نکرده‌ایم.

وی با اشاره به برخی تبلیغات فضای مجازی در زمینه پاراگلایدر مشهد و بانجی چامپینگ چالیدره اظهار داشت: کسانی که در زمینه پاراگلایدر مشهد در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند سابقه مربیگری ندارند و مدارک مربیگری آنها مورد تأیید اداره کل ورزش و جوانان استان نیست.

وی گفت: بانجی چامپینگ چالیدره نیز پیش از این ۲۱ ایراد داشت که اکنون به حداقل رسیده و مشکلات آن برطرف شده است و منتظر مجوز انجمن هوایی ایران برای ادامه کار آن هستیم.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی افزود: برای فعالیت ورزش‌های آبی در کلات و فریمان نیز مذاکراتی انجام شده تا از ظرفیت سدهای این مناطق در توسعه ورزش‌های آبی استفاده شود.

وی در باره تبدیل وضعیت گیم نت‌ها به باشگاه نیز اظهار داشت: اساسنامه ورزش‌های الکترونیک طی یک ماه گذشته در وزارت ورزش و کمیسیون ماده پنج این وزارتخانه تهیه و آئین نامه آن نیز تدوین و در اختیار استان‌ها قرار گرفته است و تمام گیم نت‌ها می‌توانند به اداره کل ورزش مراجعه و در صورت دارا بودن شرایط فعالیت خود را در قالب باشگاه الکترونیک ورزشی ادامه دهند.

وی با بیان اینکه داوری خراسان رضوی در کشور حرفی برای گفتن ندارد گفت: در ۲۹ شهرستان استان کار زیر ساخت برای داوری به هیچ عنوان انجام نشده و برای توسعه و پیشبرد فوتبال استان نیز باید از کسانی که مناعت طبع دارند و نیازمند خروجی مالی و منافع شخصی نیستند استفاده کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن