شهری

فرار از داماد شدن با شگرد آدم ربایی!

کد خبر : 22191

پسر تهرانی که مقیم آلمان است برای این که جشن عروسی اش برگزار نشود به آدم ربایی ساختگی دست زد.
این پسر در یک سکانس عجیب خودش را ناپدید کرد و با دادن یک پیام به مادرش ادعا کرد که او را ربوده اند.
اوایل هفته گذشته زنی سراسیمه به دادسرای امورجنایی تهران مراجعه کرد و از ماجرای ناپدید شدن مرموز پسر جوانش که به تازگی از آلمان به ایران آمده است خبر داد .همین موضوع کافی بود تا تیمی از ماموران برای تحقیقات وارد عمل شوند.
مادر نگران در ابتدا پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و گفت: پسرم بعد از سال ها که در آلمان زندگی می کرد به ایران بازگشت و چون قرار بود با یک دختر جوان که از قبل با او صحبت کرده بودم ازدواج کند امروز صبح برای رفتن به آرایشگاه و انجام کارهای جشن عروسی‌اش از خانه خارج شد.
وی افزود: پسرم ساعت ۸ صبح به مقصد آرایشگاه از خانه خارج شد که بعد از آن به دنبال همسرش برود و او را به آرایشگاه ببرد اما عروسم با من تماس گرفت و ادعا کرد هر چه با آرش تماس می گیرد جواب نمی دهد از همان لحظه همگی نگران شدیم و هر چه با پسرم تماس گرفتیم کسی پاسخ گو نبود.
مادر نگران ادامه داد: همراه یکی دیگر از پسرانم به آرایشگاه مردانه رفتیم که متوجه شدیم آرش از صبح به آن جا نرفته است به این ترتیب عروسی به هم خورد و مهمان ها دلخور شدند و نمی دانیم چه اتفاقی برای او افتاده است.
این مادر گفت: ماجرای ناپدید شدن عجیب داماد کافی بود تا همه فامیل عروس و داماد از این خبر مطلع شوند و جشن عقد و عروسی که همه برای آن تدارک دیده بودند و سالن عروسی رزرو شده بود برگزار نشود.
پیامکی عجیب
با این شکایت و با دستور بازپرس پرونده، تیمی از ماموران پلیس تهران برای افشای راز ناپدید شدن عجیب داماد وارد عمل شدند. هنوز سرنخی در دست نبود که ناگهان پیامکی از سوی تلفن همراه پسر گمشده به مادرش رسید.
در متن پیامک ارسالی نوشته شده بود که آرش ربوده شده و در اختیار آدم رباها ست و با توجه به این پیامک، پرونده گمشده به یک پرونده جنایی تبدیل شد و تجسس ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
بازگشت آرش
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که فردای آن روز آرش با چهره‌ای آرام و خونسرد به خانه بازگشت و همه با دیدن او شوکه شدند.
پسر جوان به آرامی ادعا کرد که هیچ آدم ربایی در کار نبوده و او تنها برای برهم خوردن جشن عروسی‌اش این سناریو را طراحی کرده است.
فرار از جشن عروسی
آرش پس از بازگشت به خانه وقتی در برابر کارآگاهان ایستاد، گفت: مقیم آلمان هستم و سال ها در آن جا زندگی می‌کنم از چندی قبل مادر بهانه گیری کرد و اصرار داشت تا ازدواج کنم اما خودم هنوز شرایط را برای ازدواج مساعد نمی دیدم تا این که خواهر و برادرم با من تماس گرفتند و ادعا کردند که حال مادرم خوب نیست و خواستند خودم را به تهران برسانم.
وی افزود: در اولین فرصت به ایران بازگشتم و وقتی به خانه رفتم دیدم مادرم حالش خوب است و فهمیدم خواهر و برادرم به بهانه مادرم مرا به ایران کشاندند و آن جا بود که پی بردم این نقشه از سوی مادرم طراحی شده است.
آرش ادامه داد: وقتی به ایران آمدم متوجه شدم مادرم از قبل با خانواده یک دختر جوان درباره من صحبت کرده و همه قول و قرارها را گذاشته اند و منتظر من بودند. ابتدا خواستم مخالفت کنم اما به خاطر مادرم پذیرفتم تا این وصلت صورت گیرد تا این که به شب جشن عروسی ام نزدیک شدیم.
پسر جوان گفت: هر چه با خودم فکر کردم نتیجه ای نداشت و تصمیم گرفتم با یک داستان دروغین مانع این ازدواج شوم و صبح وقتی برای رفتن به آرایشگاه از خانه خارج شدم به یکی از شهرهای شمالی رفتم و با دادن یک پیامک از برگزاری این جشن عروسی جلوگیری کردم.
بنابر این گزارش؛‌با توجه به این که آدم ربایی ساختگی بود با دستور بازپرس پرونده مختومه شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن