اجتماعیزندگی
موضوعات داغ

مهارت های زندگی

چطور از شوهرم دلبری کنم (آموزش لوندی، طنازی و عشوه‌گری زنانه)

کد خبر : 22151

طنازی و دلبری کردن یکی از استعدادهای درونی و ذاتی هر دختر است. بدون شک عشوه گری و لوندی زن برای شوهرش، مهارتی است که میتواند هر مردی را مجذوب و شیفته همسرش کند. چرا که بکارگیری شیطنت های زنانه برای همسر، باعث میشود رابطه از حالت خسته کننده و یکنواخت خارج شود و کشش مرد نسبت همسرش چندین برابر افزایش یابد. اما گاهی دیده میشود برخی از خانم های متاهل، خصوصا دخترهای تازه عروس، اظهار میکنند که به طور کلی بلد نیستند زنانه ناز کنند و یا هیچ ایده ای برای دلبری از شوهرشان ندارند. اگر شما هم به دنبال ایده های دلبری کردن از شوهر و ترفندهایی برای بردن دل او با شیطنت های زنانه هستید، پیشنهاد میکنیم در این مقاله با رادیو عشق همراه باشید.

ترفندهای دلبری کردن برای شوهر
ترفند اصلی دلبری کردن برای شوهر این است که دختر نوجوانی را که در درونتان وجود دارد و مدت‌ها است که به دلیل مسئولیت‌های فراوان مربوط به فرزندان و تحصیل آنها، کار و امور خانه‌داری یا پرداخت قسط‌های متعدد فراموش کرده‌اید، بیدار کنید.

شما با کمی خلاقیت در نحوه صحبت کردن، رفتار کردن یا حتی طریقه پیام دادن به شوهر در شبکه های مجازی، میتوانید از او دلبری کنید و کاری کنید بیشتر عاشقتان شود(لینک به مقاله راه عاشق کردن پسر). در ادامه ۱۴ ترفند کاربردی برای بردن دل شوهر با ناز و عشوه زنانه بیان میشود:

پیام‌های عاشقانه و طنازانه برای همسرتان بفرستید
فکر می‌کنید وقتی همسرتان می‌بیند که شما وسط روز پیامی برایش فرستاده‌اید، اولین فکری که به ذهنش می‌رسد، چیست؟ او احتمالاً فکر می‌کند که برایش پیام فرستاده‌اید تا موضوعی را به او یادآوری کنید یا از او بخواهید که کاری برایتان انجام دهد.

در پیام‌هایتان از او دلبری کنید و برایش عشوه بریزید، همان کاری که در دوران نامزدی و روزهای اول ازدواج انجام می‌دادید. حرف‌های شیطنت‌آمیز بزنید و به او بگویید که چقدر دلتنگش هستید و هر لحظه‌ای که از او دور هستید، برایتان به سختی می‌گذرد. گارد دفاعی همسرتان را با شیطنت‌های زنانه از بین ببرید و پیامی بی‌پروا و تحریک کننده برایش بفرستید. مطمئناً باشید که همسر عاشقتان از این بی‌پروایی استقبال خواهد کرد.

عکس های شیطنت آمیز برایش بفرستید
از خودتان سلفی بگیرید و آن را بدون مقدمه وسط روز برای شوهرتان بفرستید. کمی ناز کردن و عشوه ریختن وقتی که می‌خواهید از خودتان سلفی بگیرید، هیچ اشکالی ندارد، می‌توانید لبهایتان را غنچه کنید، با موهایتان بازی کنید یا چشمک بزنید.

بعضی زوج‌های عاشق حتی دوست دارند که در شبکه‌های مجازی و در میان جمع هم با انتشار سلفی‌های عاشقانه در فیسبوک یا انستاگرام از هم دلبری کنند. آنها معمولاً کپشن‌های عاشقانه‌ای مانند “دلم برات تنگ شده” برای عکسشان می‌نویسند و همسرشان را هم تگ می‌کنند تا عشقشان را به همسرشان و به دنیا اثبات کنند.

جملات نیمه کاره منظوردار بگویید
طنازی کردن برای شوهر یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که جمله‌تان را نیمه کاره بگذارید، یک ثانیه مکث کنید و آن را با یک چشمک پر از ناز و عشوه به پایان برسانید. این فن دلبری شکست‌ناپذیر است و جملات زیر امتحان خودشان را پس داده‌اند:

داشتم فکر می‌کردم که ….
جوری که تو روی دستگاه اسکی فضایی کار می‌کنی، واقعاً ….
احساس می‌کنم که چقدر …
شونه‌های پهنت …
خیلی عرق کردم، چون ….
با نیمه‌کاره گذاشتن جمله‌ها و تمام کردن آنها با چشمک عملاً می‌توانید هر جمله‌ای را به یک جمله‌ی عشوه‌گرانه تبدیل کنید. روبروی آئینه بایستید و جذاب‌ترین چشمک و لبخندتان را تمرین کنید تا با استفاده از آنها بتوانید همسرتان را در دام ناز و عشوه‌ی خود اسیر کنید.

بی هوا نیشگونش بگیرید!
نیشگون‌های بی‌هوا و شیطنت‌آمیز یکی از فنون اثبات شده‌ی لوندی است. هر از گاه وقتی وسط انجام کارهای روزمره به همسرتان برخورد می‌کنید، او را با شیطنت نیشگون بگیرید. برای مثال وقتی دارد با عجله سر کارش می‌رود، کمرش را نیشگون بگیرید و به محض این که با تعجب به طرفتان برگشت، با شیطنت به او چشمک بزنید. مطمئن باشید که این کار همسرتان را به نحو خوشایندی شگفت‌زده می‌کند.

جلوی بقیه یواشکی لوندی کنید
لام نیست که طنازی و عشوه‌گری را به چند حرکت پیش پا افتاده و به اتاق خواب محدود کنید. لب‌ها نقش مهمی را در بدن زنان بازی می‌کنند، در حضور دیگران از این سلاح جذاب برای جلب توجه همسرتان استفاده کنید. هنگامی که در جمع هستید چشمک سریعی به شوهرتان بزنید و بعد لبهایتان را غنچه کنید. شوهرتان یا جواب چشمکتان را می‌دهد یا با شیطنت به این لوندی لبخند می‌زند.

صحنه‌ای که در آن زن جذابی با شیطنت پایش را زیر میز به پای یک مرد می‌مالد، بارها و بارها در فیلم‌ها به کار برده شده است، چرا شما این ترفند را برای دلبری کردن از شوهرتان به کار نبرید. روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی هم بیاندازید تا بتوانید از یک پا به عنوان تکیه‌گاه و اهرم استفاده کنید و با آن پای دیگر را بالا ببرید و به پای همسرتان برسانید. به محض این که پایتان به پای همسرتان برخورد کند، او وحشت‌زده از جا می‌پرد و بلافاصله به شما نگاه می‌کند. به او چشمک بزنید، سرتان را پایین بیاورید و با ناز و غمزه لبخندی معصومانه به لب بیاورید.

یک ترفند دیگر برای لوندی کردن برای همسر در حضور دیگران این است که جملات رمزی داشته باشید!

برای مثال می‌خواهید به همسرتان بگویید که چقدر جذاب شده است؟ برای بیان این احساس جمله‌ای رمزی را انتخاب کنید، مثلاً بگویید: “قراره روغن موتور ماشینو عوض کنیم؟” چون هیچ کس به جز خودتان دو نفر متوجه منظورتان نمی‌شود، می‌توانید این جملات عاشقانه را در حضور همه، حتی فرزندان و والدینتان بگویید.

با عشوه و ناز با شوهرتان صحبت کنید
نجوا کردن جذابیت خاصی برای مردان دارد. برای تحریک کردن همسرتان و اغواء کردن او کافی است که حرف شیطنت‌آمیزی را با صدایی نرم و مخملین آهسته در گوشش بگویید. این نجواهای عاشقانه و پر از ناز و عشوه زمینه را برای تجربه‌ی یک رابطه‌ی لذتبخش و پرشور آماده می‌کند.

با-نگاهتان-دل-شوهر-را-ببرید
منظورمان این نیست که به شوهرتان خیره شوید و او را با این نگاه خیره معذب کنید. برای دلبری کردن از همسرتان کافی است که به چشمهایش نگاه کنید و با یک نگاه جذاب و شیطنت‌آمیز سر به سرش بگذارید. باید با نگاهتان به او بگویید که “همین الان میخوام با تو باشم.” تاثیر این نگاه‌های دلبرانه وقتی پیراهن زیبایی پوشیده‌اید و با لب یا موهایتان بازی می‌کنید، دو برابر می‌شود و این نوید را به شوهر دل‌خسته‌تان می‌دهد که اتفاقات خوبی در راه است.

از جذابیت های جسمی شوهرتان تعریف کنید
“چقدر خوش‌تیپی” و تعریف‌هایی مشابه این بسیار متداول است و حتی گاهی کسل کننده می‌شود. بنابراین با تمرکز کردن روی جذابیت‌های خاص همسرتان به این تعریف‌ها رنگ و بویی عاشقانه بدهید تا تعریف‌هایتان به دل بنشیند. برای مثال می‌توانید بگویید:

شونه‌های پهنت چقدر جذاب و مردونه است.
دستات خیلی جذابند
فکت چقدر محکم و جذابه.
وقتی سرمو روی سینه‌ات میذارم، آروم میشم.
با شوخی و طنازی شوهرتان را مجذوب کنید
ندانم‌کاری و بچگانه رفتار کردن اگر درست انجام شود، می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. واژه‌های خاص خودتان را بسازید و پیام‌های بامزه‌ای را برای شوهرتان بفرستید، برای مثال برایش بنویسید: “شوهر خوشتیپ کی بودی تو آخه؟” یا “یه پیغام مهم برای آقامون دارم … بوس بوس بوس!” شیطنت و طنازی نهفته در این پیام‌ها است که جذابیت آنها را دوچندان می‌کند و دل شوهرتان را می‌برد. دریافت این پیام‌های طنازانه در میانه‌ی یک روز کاری شلوغ، لبخند را به لبان همسرتان می‌آورد.

با ظاهری متفاوت او را غافلگیر کنید
یکی از راه‌های اثبات شده‌ی دلبری که هیچ شوهری نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند، تغییر ظاهر و جذابیت ظاهری است. احتمالاً تا به حال پیراهن‌های خاصتان را فقط در اتاق خواب می‌پوشیدید، یک بار این پیراهن‌های دلفریب را در طول روز، مثلاً وقتی در آشپزخانه دارید برای همسرتان چای درست می‌کنید، بپوشید تا اثر این فن دلبری را با چشم خودتان ببینید.

بر روی آینه با ماتیک رد بوسه بزارید
تا به حال فکر کرده‌اید که اگر همسرتان اولین چیزی که صبح می‌بیند، رد لب‌هایتان روی آئینه حمام باشد، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مطمئناً با دیدن این پیام دلبرانه خواب از سرش می‌پرد و به سمتتان می‌آید تا با دزدیدن یک بوسه صبحش را با حال خوب شروع کند.

رژ قرمزی به لبهایتان بزنید و بوسه‌ای اغوا کننده را روی آئینه بنشانید. برای بیشتر شدن تاثیر این پیام دلبرانه می‌توانید متن عاشقانه‌ای را نیز با رژ روی آئینه بنویسید

عشوه گری کنید، سپس با ناز محل را ترک کنید!
یک حرکت موزون شیطنت‌آمیز و عشوه‌گرانه در برانگیختن علاقه و احساسات مردان جادو می‌کند. یک حرکت پنج ثانیه‌ای را تمرین کنید و وقتی شوهرتان اصلاً انتظارش را ندارد، آن را به نمایش بگذارید. وقتی دارد از تلویزیون مسابقه فوتبال تماشا می‌کند، مقابلش بایستید، حرکات موزون را با عشوه‌گری انجام دهید و بعد صحنه را با ناز ترک کنید. این کار باعث می‌شود که هوش از سر شوهرتان بپرد و زبانش بند بیاید.

از همسرتان بخواهید که لباسهایتان را انتخاب کند
صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، از همسرتان بخواهید که لباس‌های آن روزتان را انتخاب کند. با ناز از او بپرسید که: “امروز دوست داری چی بپوشم عزیزم؟”

هر کدام از لباس‌هایتان را چند ثانیه با ناز و عشوه مقابل بدنتان نگه دارید و دلبرانه چرخی بزنید تا احساسات همسرتان را بیدار کنید. مطمئن باشید که او با این کار تا پایان روز به شما فکر خواهد کرد.

متقابلاً لباس‌های شوهرتان را برایش انتخاب کنید. یکی از لباسهایش را انتخاب کنید و برای این کار دلیل بیاورید، مثلاً بگویید: “سرمه‌ای خیلی بهت میاد.”

نوازشش کنید و بگذارید نوازشتان کند
یکی از مطمئنترین فنون دلبری این است که بگذارید همسرتان نوازشتان کند. به خودتان مطمئن باشید و با تشویق کردن همسرتان به نوازش کردن احساسات او را تحریک کنید، هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما برای شروع رابطهی جنسی پیشقدم شوید. (لینک به مقاله پیشقدم شدن زن) این نوازشهای عاشقانه و ناز کردن شما بهترین راه برای شروع یک رابطهی پرشور و لذتبخش است.

در یک کلام
برای دلبری کردن از شوهر میتوانید در شبکه های مجازی عکس ها و متن های شیطنت آمیز برای او بفرستید. در صحبت کردن لحن آرام و کشدار داشته باشید و با ناز عشوه صحبت کنید، از جذابیت های ظاهری او تعریف کنید. جملات نیمه کاره منظوردار بگویید و با شوخی و طنازی او را مجذوب کنید.

برای اینکه دل شوهرتان را ببرید گاهی بی هوا نیشگونش بگیرید، در عموم یواشکی لوندی کنید. بر روی آینه دستشویی و حمام با ماتیک رد بوسه بگذارید. برای اینکه در نظر شوهرتان زنی جذاب و لوند باشید، گاهی با ظاهری متفاوت او را غافلگیر کنید با نگاه شیطنت آمیز دل شوهر را ببرید و عشوه گری کنید، سپس با ناز محل را ترک کنید. لو را لمس کنید و اجازه دهید او نیز شما را لمس کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن