اخبار مهمشهری

پلیس راهور فرشته نجات یک دختر شد + عکس لحظه خودکشی دختر ۱۸ ساله

کد خبر : 22137

اینجا اتوبان بسیج روی پل هجرت است،یکی از کارمندان پلیس راهور قصد نجات دختری ۱۸ ساله را دارد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت : عصر روز گذشته ، یکی از تیم های گشتی منطقه ۱۴ هنگام گشت زنی در اتوبان بسیج روی پل هجرت ، متوجه شهروندی می شوند که از گاردریل های کناری روی پل به آنطرف رفته و قصد خودکشی دارد .
راننده خودروی گشتی به محض دیدن این صحنه بلافاصله از خودرو پیاده شده و با توجه به حساسیت موضوع آرام به سمت این خانم حرکت می کند .
این کارمند پلیس راهور فاتب در هنگام نزدیک شدن به این فرد با کلمات کلیدی ، معجزه آسا و امید بخش خود ، توجه و حواس وی را به جلب کرده و در عرض چند ثانیه چنان تاثیری بر وی می گزارد که به محض رسیدن به محل ایستادن ایشان، فرد مذکور به توصیه های کاربردی و تاثیرگزار پلیس جامع عمل پوشانده و از گاردریل ها به سمت داخل پل می آید .

جمهوری اسلامی ایران قدرت اقتصادی بالا و توان مقاومت ویژه ای دارد/ مدیریت منطقی جایگزین تصمیمات انفعالی گردد

سرهنگ موسوی پور ادامه داد : سپس کارمند رضایی ، کیف این خانم را می گیرد و ایشان را به سلامت به سمت خودروی پلیس هدایت می کند. به گفته یکی از شاهدان صلوات رانندگان عبوری گوش فلک را می نوازد و برای سلامتی این کارمند شجاع و پر احساس دعا می کنند .
وی ادامه داد : به محض عبور ایشان از عرض پل ، کارمند پلیس راهور فاتب ، این خانم را به داخل خودرو هدایت کرده و با اورژانس و نیروهای امدادی تماس می گیرد .
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فاتب گفت : قرار است طی مراسمی از این کارمند با وجدان تقدیر به عمل آید .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن