پایتخت فرهنگ اسلامی

دل های ایرانیان با محبت امام رضا ( ع ) پیوند خورده است/ توزیع بسته های متبرک معیشتی بین محرومین

کد خبر : 22118

با عنایت حضرت ثامن الحجج و دستور ویژه تولیت آستان قدس رضوی در یک حرکت نمادین، قشرهایی از محرومین ۴ استان کشور از هدایای معیشتی و متبرک رضوی متنعم و برخوردار شدند.
به گزارش صبح مشهد، غلامرضا بصیری پور مدیر عامل موسسه حمایت ازبیماران آسیب پذیر توس در حاشیه هشتصد و بیست و دومین چهارشنبه امام رضایی این خیریه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال در یک حرکت نمادین به همت خیرین و تاکیدات حضرت حجه الاسلام مروی تولیت معزز آستان قدس رضوی در رسیدگی به محرومین و ماموریتی که به بنده داده شد، موفق شدیم با همکاری عالمان دینی ۴ استان کشور هدایا و سبد کالای معیشتی متبرک رضوی بین قشرهایی از محرومین توزیع نماییم.
وی در خصوص ملاک های تعیین استان ها برای برخورداری از هدایای ویژه رضوی گفت: اولویت امسال ما استان های درگیر با واقعه سیل بود. لذا گلستان، خوزستان و لرستان انتخاب و البته در مسیر سری هم به اصفهان زدیم.
دکتر بصیری پور که خود افتخار خادمی امام رضا علیه السلام را در کارنامه دارد در خصوص روند انتخاب اقشار محروم برخوردار از عنایات ویژه رضوی هم، خاطر نشان ساخت: در هر استان ۸ عالم دینی و هر عالم ۸ خانواده محروم را معرفی نمود که ما هدایای معیشتی به ارزش ۵ تا ۱۰ میلیون ریال بین آنان توزیع کردیم.
وی انجام این حرکت ارزشی و نمادین را در کنار کاروان های زیر سایه خورشید، باعث متحول شدن قلوب و نمایش اوج محبت مردم کشورمان به ساحت ائمه معصومین بویژه ولی نعمت همه ایرانی ها حضرت ثامن الحجج دانست و تاکید کرد: هر کجا پا گذاشتیم با محبت و توجه خاص مردم روبرو شدیم که نشان دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت است.
گفتنی است خیرین ارجمند در هشتصد و بیست ودومین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس یکصد ونود وهفت میلیون و پانصد هزار به ۵۵ بیمار نیازمند کمک کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن