اقتصادی

کارشناس مسئول نظارت و بازرسی صمت استان:

قیمت مصوب تخم مرغ برای مصرف کننده ۱۴۵۰۰تومان است

کد خبر : 35517

کارشناس مسئول نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : قیمت مصوب تخم مرغ درِ کارخانه ۱۲هزار و برای مصرف کننده ۱۴هزارو۵۰۰تومان است.

به گزارش صبح مشهد، عباس اخوان افزود: قیمت مصوب برای مصرف کننده در ستاد تنظیم بازار کشور ۱۴هزارو۵۰۰ تومان و درِ مرغداری ۱۲هزار تومان اعلام شده و فروش تخم مرغ بالاتر از قیمت مصوب تخلف به شمار می آید و مردم می توانند این نوع تخلفات را برای بررسی به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند. وی تصریح کرد: روز دوشنبه به اتاق اصناف اعلام کردیم تا گشت های بازرسی را در این زمینه تشدید کند و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بازرسی هایی را بیشتر از ایام گذشته در دستور کار قرار داده اند. وی گفت: هم اینک تخم مرغ با قیمت بالاتر از قیمت مصوب در برخی مراکز فروش سطح شهر درحال عرضه است که در قالب طرح تشدید رصد نظارتی بر شرکت های پخش ، مرغداری ها و واحدهای عرضه کننده کالا در دستور کار قرار گرفت وپرونده ها به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

عباس اخوان درباره اظهار نظر برخی از سازمان های مسئول مبنی بر بالا تر بودن قیمت تخم مرغ از قیمت اعلامی سازمان صمت تصریح کرد: ملاک عمل ما قیمت هایی است که توسط ستاد تنظیم بازار کشور اعلام شده و قیمت های بالاتر مورد قبول ما نخواهد بود و سازمان جهاد کشاورزی نیز باید مرغ و تخم مرغ رابا قیمتی طبق قیمت های مصوب در سطح مراکز توزیع کند. اخوان درباره تعداد پرونده های تشکیل شده در بازه زمانی ابتدای آبان تا روز دوشنبه (دیروز) نیز گفت: در این بازه زمانی در زمینه کنترل قیمت تخم مرغ ۴۲۵ بازرسی انجام شده که ۱۲ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

منبع: خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن