اجتماعیزندگی

کودک‌ ربوده‌ شده‌ مشهدی‌ در قم‌ رها شد

کد خبر : 21838

با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، گروگانگیران، کودک ۹ ساله ای را که از مشهد ربوده بودند، در قم رها کردند!
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، ماجرای این پرونده آدم ربایی سه روز قبل زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که فردی مدعی شد: سرنشینان یک دستگاه پژو پارس، فرزند ۹ ساله اش را از مقابل منزلشان در مشهد ربوده اند. در پی اعلام این گزارش و با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، این پرونده با دستور معاون دادستان مرکز خراسان رضوی به شعبه ویژه جنایی سپرده شد و بدین ترتیب قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) دستورات خاص و محرمانه ای را برای پیگیری این پرونده گروگانگیری صادر کرد. بنابر گزارش خراسان، این گونه بود که پرونده مذکور در دایره آدم ربایی و سرقت های مسلحانه اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ، مورد رسیدگی ویژه قرار گرفت و کارآگاهان با استفاده از شیوه های تخصصی و اطلاعاتی به ردیابی عاملان گروگانگیری پرداختند تا این که مشخص شد آدم ربایان از طریق خراسان شمالی به استان قم گریخته‌اند. با مشخص شدن این موضوع، عرصه اطلاعاتی برای دستگیری گروگانگیران هر لحظه تنگ تر می شد تا این که آدم ربایان به ناچار روز گذشته ، کودک مذکور را مقابل یکی از کلانتری های استان قم رها کردند و از محل گریختند.
گزارش خراسان حاکی است، تحقیقات بیشتر با صدور دستوری از سوی قاضی میرزایی برای پیگیری این پرونده درحالی ادامه دارد که تاکنون به خاطر به خطرنیفتادن جان کودک ۹ ساله، شیوه‌های عملیاتی با نظارت مقام قضایی و هدایت سرهنگ حسین بیات مختاری (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) فقط به صورت اطلاعاتی و ردزنی پیگیری می شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن