اجتماعیاخبار مهمستون اصلیپربازدیدترین ها

اتمام پروژه پارک جنگلی وکیل‌آباد وابسته به اعتبار شهرداری است

کد خبر : 11799

باغ وکیل‌آباد با دارا بودن ره باغ شب، پارکینگ‌هایی به ظرفیت یک هزار خودرو، شبکه ۲۰ کیلو ولت برق و معابر زیبا و دلنشین، محیطی امن و مناسب برای استفاده و حضور خانواده‌های مشهدی و زائران این شهر به حساب می‌آید.

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد پروژه باغ وکیل‌آباد را یکی از ویژه‌ترین طرح‌های مدیریت شهری دانست و گفت: برای آینده این پروژه کماکان کارهای بیشتری می‌توان تعریف کرد اما اتمام این طرح به میزان اختصاص بودجه شهرداری مشهد بستگی دارد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید محمود ریحانی در جریان بهره‌برداری از فاز توسعه‌ای باغ وکیل‌آباد و همچنین بازدید شهردار از مجموعه‌های خدماتی احداث شده در این مجموعه اظهار داشت: در همین راستا در صورت اختصاص بودجه‌های کافی به این بخش، تا دو سال آینده شاهد تکمیل اقدامات عمرانی و جانبی در باغ وکیل‌آباد خواهیم بود.
وی با بیان اینکه برای نگهداری این پروژه باید هزینه‌های بیشتری را شهرداری متقبل شود، اضافه کرد: به جز اعتباری که در طول چهار سال اخیر به این بوستان اختصاص پیدا کرده است، رقمی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان نیز در ادوار گذشته در این باغ از سوی مدیریت شهری هزینه شده است.
مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: باغ وکیل‌آباد با دارا بودن ره باغ شب، پارکینگ‌هایی به ظرفیت یک هزار خودرو، شبکه ۲۰ کیلو ولت برق و معابر زیبا و دلنشین، محیطی امن و مناسب برای استفاده و حضور خانواده‌های مشهدی و زائران این شهر به حساب می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: همچنین نزدیک بودن به خط یک قطارشهری مشهد از دیگر مزایایی است که بوستان وکیل‌آباد داراست و از این حیث جایگاه ویژه بین نقاط تفرجگاهی شهر مشهد دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن