شهری

برای ایمن سازی مناطق کم برخوردار منطقه ۲ شهرداری مشهد صورت پذیرفت؛ تخصیص اعتبار یک میلیارد ریالی نصب تجهیزات ترافیکی در بلوار توس

کد خبر : 19665

معاون فنی و اجرایی منطقه ۲ از اعتبار نزدیک به ۱ میلیارد ریالی برای تهیه و نصب تجهیزات ترافیکی در منطقه کم برخوردار توس خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، احسان قیطاقی افزود: رسیدگی به مناطق کم برخوردار از اواویت های مهم شهرداری است، لذا منطقه ۲ با هزینه ۹۷ میلیون ریالی اقدام به تهیه و نصب تجهیزات ترافیکی در جهت افزایش ایمنی تردد عابران و خودروها در بلوار توس نموده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۲۵۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی در معابر اصلی و فرعی بلوار توس نصب گردیده است که شامل رفلکتور سرامیکی، استوانه ایمنی ،گل میخ ، بشکه ضربه گیر وچشم گربه ای می باشد.
معاون فنی و اجرایی منطقه ۲ اعتبار نصب این تجهیزات را بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این تجهیزات در معابر اصلی و فرعی بلوار توس و در جهت حفظ و تامین امنیت شهروندان منطقه نصب شده اند.
وی گفت: تهیه و نصب تابلو های اطلاعاتی و انتظامی نیز در دستور کار شهرداری بود که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۵۰ عدد در این بلوار نصب گردیده است.
احسان قیطاقی خاطر نشان ساخت: در این بلوار همچنین علائم هشداردهنده در محل تردد عابرین پیاده و سرعتگیرها و راستگردهای معابر نیز نصب شده است.
وی به ۲۰ هزار مترطول خط کشی محوری با رنگ سرد در این بلوار اشاره کرد و گفت: علاوه بر خط کش های عابر پیاده، ۲۵۰ متر مربع از سرعتگیر های آسفالتی نیز با رنگ سرد و دوجریی ترافیکی رنگ آمیزی شده است.
معاون فنی و اجرایی منطقه ۲ اظهار داشت: مرمت و نرده گذاری آیلند میانی بلوار توس برای امنیت عابران و جلوگیری از بروز تصادفات احتمالی در محل پل های عابر پیاده و تقاطع ها انجام شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن