شهری

به منظور افزایش ایمنی در تردد عابران پیاده؛

نصب نرده های ترافیکی در آیلند میانی بولوار پنجتن مشهد

کد خبر : 21355

براساس طرح مصوب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به منظور افزایش ایمنی در تردد شهروندان از گذرگاه های عرضی بولوار پنجتن، نرده های ترافیکی به طول ۷۵۰ متر در آیلند میانی این بولوار نصب خواهد شد.

شهردار منطقه چهار مشهد از نصب نرده های ترافیکی در آیلند میانی بولوار پنجتن به منظور افزایش ایمنی در تردد عابران پیاده خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، غلامرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: ایمن سازی معابر و روان سازی تردد وسائل نقلیه و بهبود در عبور و مرور عابرین پیاده، براساس نیاز سنجی های انجام شده به طور مستمر در دستور کار شهرداری منطقه چهار قرار دارد.
غلامی اظهار داشت: انجام خط کشی های محوری و عابر پیاده، اجرای اصلاح هندسی، نصب، تعمیر و نگهداری تجهیزات ترافیکی، احداث سرعتگیر و سرعتکاه در معابر مورد نیاز و بازسازی گذرگاه های عابر پیاده از جمله پروژه های ترافیکی است که در دستور کار سال جاری اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار قرار دارد.
وی پروژه دیگر ترافیکی سطح منطقه را نصب نرده های ترافیکی در بولوار پنجتن عنوان کرد و افزود: براساس طرح مصوب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به منظور افزایش ایمنی در تردد شهروندان از گذرگاه های عرضی بولوار پنجتن، نرده های ترافیکی به طول ۷۵۰ متر در آیلند میانی این بولوار نصب خواهد شد.
غلامی اضافه کرد: در این پروژه علاوه بر ایمن سازی و استانداردسازی گذرگاه های عابر پیاده، به منظور افزایش زیبایی بصری این بلوار، یاس رونده برای قرارگیری بر روی این نرده ها در آیلند میانی بولوار پنجتن کاشته می شود.
شهردار منطقه چهار مشهد در پایان تصریح کرد: نصب نرده های ترافیکی حدفاصل میدان پنجتن تا پنجتن ۶۹ در بازه زمانی یک ماهه به اتمام خواهد رسید.
شایان ذکر است سال گذشته نیز ۱۲۰۰ عدد نرده ترافیکی در آیلند میانی بولوار طبرسی شمالی همزمان با بازسازی آیلند این بولوار نصب شده تا موجبات ارتقای ایمنی شهروندان را در تردد از عرض بولوار طبرسی شمالی فراهم نماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن