شهری

به همت یک بانوی دندان پزشک

تشرف جمعی از دختران روستایی زیارت اولی به زیارت امام رضا(ع)

کد خبر : 21333

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با مشارکت یک بانوی نیکوکار از جامعه دندانپزشکان استان، ۲۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد از روستاهای شهرستان بردسکن به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به صورت رایگان به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.
به گزارش صبح مشهد، حسن اسلامی ضمن تبریک آغاز دهه کرامت ومیلاد حضرت فاطمه معصومه (س) را که درطلیعه این دهه قرار دارد ،با اعلام اینکه طبق نیت این نیکوکار دختران اعزام شده به مشهد زیارت اولی هستند، افزود: در این اردو ۱۲ دختریتیم ۲۵-۹ ساله به همراه ۸ نفراز مادرانشان به این سفر مشرف شده اند.
وی با اشاره به اینکه سعی شده تا در این اردو بهترین خاطرات برای این دختران و مادران شکل بگیرد، ادامه داد: برنامه ریزی برای زیارت حضرت رضا(ع)، گردش در مراکز تفریحی و گردشگری و خرید از بازار انجام شده است.
اسلامی با اعلام اینکه دیدار با این زائران زیارت اولی حضرت رضا(ع) در برنامه کاری این بانوی نیکوکار دندانپزشک قرار دارد، ادامه داد: همچنین برنامه ریزی شده است تا دیگر حامیان این دختران یتیم برای اولین بار ملاقات و از نزدیک با آنها گفت و گو و ملاقات کنند.
رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: هدیه ویژه این بانوی نیکوکار به هر یک از دختران شرکت کننده در این اردو خرید ملزومات مطابق با نظر دختران و اهدای وجه نقد است.
شایسته ذکر است: این اردو ۳ روزه از امروز ۱۲ تیر ماه شروع و تا ۱۴ تیر ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن