اقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

رئیس جمهور لیست ۱۵۵ گشایشی که به سبب برجام رخ داده را ارائه دهد

کد خبر : 3208

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: آقای روحانی یک چهره روحانی و حوزوی است؛ ما هم بنا را می‌گذاریم که او راست می‌گوید ولیکن مردم انتظار دارند که شخص رئیس جمهور لیست ۱۵۵ گشایشی که به سبب برجام رخ داده را ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد ، دکترسید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات چند روز پیش رئیس جمهور مبنی بر اینکه طی پنج ماه و پنج روزی که از برجام می‌گذرد روزی نیست که گشایشی در مسیر منافع ملی و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور حاصل نشده باشد اظهار کرد: آقای روحانی یک چهره روحانی و حوزوی است؛ ما هم بنا را می‌گذاریم که او راست می‌گوید ولیکن مردم انتظار دارند که شخص رئیس جمهور لیست ۱۵۵ گشایشی که به سبب برجام رخ داده را ارائه دهد.

قاضی زاده در توضیح این مطلب بیان کرد: یعنی ارتباط این گشایش‌ها با برجام هم باید روشن شود چیست، لذا آقای روحانی لطف کند این لیست را منتشر کند و بگوید که در این ۵ ماه و ۵ روز این اتفاق خوب و مثبت که بعد از برجام رخ داده و مرتبط با این توافق نامه است چیست.

نماینده مردم شریف مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد: همه مردم خوشحال می‌شوند از اینکه بدانند دولتمردان آن‌ها زحمت می‌کشند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن