اخبار مهماسلاید شو

کشف ۱۷۱ کیلوگرم شیشه همراه با خاک اره توسط مرزبانان هنگ تایباد 

کد خبر : 57166

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطع با ورود مواد مخدر به کشور و در پی وصول اخبار واصله مبنی بر تلاش قاچاقچیان مواد مخدر در کشور افغانستان جهت ورود محموله مواد مخدر افیونی به داخل کشور از طریق معبر رسمی دوغارون موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی هنگ تایباد قرار گرفت.

به گزارش صبح مشهد، سردار “شجاع” در ادامه افزود: مرزبانان با رصد و اشرافیت اطلاعاتی خودرو تریلی افغانستانی را در بدو ورود به کشور شناسایی، توقیف و مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : مرزبانان در بازرسی از این خودروی ترانزیتی موفق شدند ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که با خاک اره مخلوط شده بود را کشف نمایند.

سردار “مجید شجاع” در ادامه با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان تصریح کرد : این مواد مخدر توسط قاچاقچیان در الوارهای مخصوص کف تریلی به طرز بسیار حرفه ای و ماهرانه با استفاده از چسب و پیچ در هم تنیده و کلاف شده بودند، لذاخودرو توقیف و قاچاقچی مواد مخدر به همراهمواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی وقفه مرزبانان، گفت : مرزبانان مقتدر و باصلابت این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در برابر قانون شکنان بویژه قاچاقچیان ایستاده اند و قاطعانه با آنها برخورد می نمایند.

 

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن