اجتماعی

کشف ۲۰ هزار قرص روان گردان از قاچاقچیان با هوشیاری و اقتدار مرزبانان هنگ مرزی درگز

کد خبر : 20888

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ۲۰ هزار قرص روان گردان در حوزه استحفاظی هنگ مرزی درگز خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی توانستند دست قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در نقطه صفر مرزی کوتاه نمایند.
سردار “جان‌نثار” گفت: مرزبانان این فرماندهی حین اجرای عملیات کمین و دیده بانی در نقطه صفرمرزی یک تبعه خانم ترکمنستانی را که قصد عبور غیرمجاز از مرز را داشت مشاهده که بلافاصله ضمن اقدام به موقع و با توجه به قانون به کارگیری سلاح فرد را متوقف و از عبور نامبرده جلوگیری نمودند.
فرمانده مرزبانی استان در ادامه بیان نمود: مرزبانان هنگ مرزی درگز با توقیف و بازرسی صورت گرفته از فرد مذکور توانستند ۲۰ هزار قرص روان گردان و ۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق را در کوله همراه وی کشف نمایند.
وی همچنین تصریح کرد: متهمه به همراه چهار نفر دیگر که همدست وی بودند و با دو دستگاه خودرو که در حمل و انتقال با قاچاقچی همکاری نموده بودند پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به همراه کشفیات صورت گرفته تحویل مراجع قضائی گردیدند.
عالیترین مقام مرزبانی استان در پایان افزود: مرزبانان خراسان رضوی با هوشیاری کامل، شبانه روز از هیچ گونه تلاشی در جهت تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران فرو گذار نخواهند بود و با تدابیر امنیتی خود از فعالیت های قاچاقچیان و از بین برندگان نظم و امنیت در مرزهای این خاک مقدس جلوگیری خواهند کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن