شهری

حضور سازمان مدیریت پسماند در چهارمین نمایشگاه مدیریت پسماند و بازیافت ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

کد خبر : 50834

سازمان مپ شهرداری مشهد در چهارمین نمایشگاه مدیریت پسماند ، بازیافت ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته از نهم تا دوازدهم بهمن ماه در تهران حضور خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در این خصوص تصریح کرد: باتوجه به اینکه این نمایشگاه یک رویداد ملی است ، سازمان مپ شهرداری مشهد به همراه تعدادی از صنایع وابسته فعال در مجتمع صنعتی بازیافت مواد و انرژی و همچنین شرکت های بخش خصوصی تحت نظارت این سازمان و فعال در زمینه جمع آوری هوشمند پسماندهای بازیافتی در این نمایشگاه حضور دارند.

مهندس مسعود رضوی در ادامه افزود: در این نمایشگاه سازمان مپ به همراه کارخانجات بازیافت پارس کاغذ مشهد ، کارخانه بازیافت لاستیک ، پلاستیک، آسفالت ، سیستم های جمع آوری هوشمپ ، شرکت همتا رایانه و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد حضور فعال دارند .

وی در خاتمه تصریح کرد : نمایشگاه تخصصی مدیریت پسماند فرصت بسیار مناسبی است برای استفاده از تجارت و تبادل اطلاعات در بخش های مختلف مدیریت پسماند از جمع آوری ،پردازش ،بازیافت و دفع و دفن نهایی و همچنین دانش روز در مقوله انرژی های تجدید پذیر که سازمان مپ شهرداری مشهد در هریک از این زمینه ها اقدامات مطلوب و اثر گذاری انجام داده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن