اخبار مهم

مالخری با پا بند الکترونیکی!

کد خبر : 55719

مالخری که ازیک سال گذشته وبا پابندهای الکترونیکی از زندان آزاد شده بود، دوباره در حالی با هوشیاری نیروهای کلانتری معراج مشهد دستگیر شد که قطعات سرقتی خودروها را به مخفیگاه انتقال می داد.

روزنامه خراسان نوشت، چند روز قبل ماموران کلانتری معراج از طریق منابع و مخبران محلی به اخباری از یک مالخر حرفه ای دست یافتند که در سپیده سحرگاهی مشغول انتقال باتری ولوازم خودرو به یک منزل مسکونی بود.

با دریافت این گزارش بلافاصله گروهی از عوامل تجسس به سرپرستی مستقیم سرگرد امیررضا فعال(رئیس کلانتری معراج) عازم خیابان توس ۹۷ شدند تا موضوع را به طور نامحسوس مورد کنکاش های تخصصی قرار دهند.درهمین حال خبر سرقت باتری از یک دستگاه پژو پارک شده نیز درحالی به کلانتری گزارش شد که پیرمرد مالباخته اشک ریزان از نیروهای انتظامی برای پیدا کردن سارق باتری درخواست کمک می کرد ومدعی بود که اگر نتواند باتری تامین کند برای پرداخت اجاره منزلش نیز دچار مشکل می شود.

بنابراین گزارش ،طولی نکشید که نیروهای انتظامی با دستورات ویژه قضایی وارد عمل شدند و منزلی را به محاصره درآوردند که مخبران مدعی بودند اموال سرقتی به داخل آن منتقل شده است.وقتی نیروهای انتظامی مردی را که عرق ریزان در حال پنهان کردن لوازم سرقتی بود مشاهده کردند او ادعا کرد به تازگی از زیر دوش حمام خارج شده است؛ اما شواهد امر نشان می داد که سر وصورت او به خاطر عرق زیاد خیس شده است! در همین حال وقتی نیروهای انتظامی از داخل کیسه های سیب زمینی وپیاز و ماشین لباس شویی تعدادی باتری،جک وزاپاس سرقتی راکشف کردند،حلقه های قانون در حالی بر دستان مرد۴۴ساله گره خورد که پابند الکترونیکی او نیز نمایان شد.

با انتقال متهم به مقر انتظامی تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد متهم مذکور از مالخران سابقه دار است که چندین بار در زندان تحمل کیفر کرده است و اکنون نیز به جرم مالخری از یک سال قبل با پابندهای الکترونیکی از زندان آزاد شده تا مدت زمان محکومیت وی سپری شود. براساس گزارش روزنامه خراسان، درپی اعترافات متهم مشخص شد که یکی از باتری های سرقتی متعلق به پیرمرد مالباخته است که دقایقی قبل ازدستگیری مالخر ،توسط سارقان مورد دستبرد قرارگرفته بود.

با اعترافات متهم یکی از همدستان وی نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد اما تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند در حالی ادامه یافت که مالخر مذکور نیز دوباره با دستور قضایی روانه زندان شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن