اقتصادی

دو راهکار آبفای خراسان رضوی برای تامین آب کیفی شهر ریوش شهرستان کاشمر

کد خبر : 20673

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی برنامه های این شرکت برای تامین آب کیفی شهروندان در شهر ریوش شهرستان کاشمر را اعلام کرد .
به گزارش صبح مشهد، سید ابراهیم علوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:شهر ریوش به دلیل برخورداری از دو منبع تامین آب مشکلی از نظر کمیت ندارد ولی به لحاظ کیفیت باعث گله مندی مشترکان شده است.
وی برنامه راهبردی این شرکت برای رفع نگرانی مردم ریوش را تهیه دو برنامه دانست و اظهار داشت: در فاز نخست قرار بود سال گذشته آب از بند خوشرود با اجرای پنج هزارو ۵۰۰متر لوله گذاری به ریوش منتقل شود که در پی افزایش قیمت ها ، مناقصه مربوط به این پروژه به سبب عدم خرید لوله عملیاتی نشد .
وی در همین رابطه از تجدید مناقصه و انتخاب و تعیین پیمانکار و تحویل زمین خبر داد که مقرر شد پیمانکارضمن خرید لوله ، نسبت به اجرای پروژه در بازه زمانی ۹ماه و با اعتبار ۱۸میلیارد ریال اقدام کند.
وی بر تامین ۱۰میلیارد ریال اعتباردیگر برای نیرو رسانی به بند خوشرود تاکید کرد و ادامه داد: با اتمام این پروژه ۱۰لیتر برثانیه آب با کبفیت وارد شبکه توزیع شهر ریوش خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: در فاز دوم و پس از اجرای پروژه آبرسانی از بند خوشرود ، یک باب تصفیه خانه آب طراحی شده به روش “الترافیلتراسیون” در ریوش راه اندازی می شود.
علوی اعتبار ساخت این تصفیه خانه را ۵۰میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در حال پیگیری تامین این مبلغ از طریق مراجع ذیربط هستیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن