اقتصادی

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده: پدیده، توسعه گردشگری پایدار را در دستور کار قرار داده است

کد خبر : 19299

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده گفت: این شرکت پیرو اهداف و چشم انداز بلند مدت خود، توسعه گردشگری پایدار را از طریق افزایش تعاملات با نهادها، ارگان ها و بخش های مختلف فعال گردشگری در دستور کار قرار داده است.

به گزارش صبح مشهد، دکتر ابوالفضل انتظاری افزود: گردشگری یکی از مهمترین صنایع توسعه پایدار و فرصت بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای شهرها، کلان شهرها و مادر شهرهای جهان است که تمامی بعدهای گوناگون زندگی فردی و اجتماعی انسان را در بر می گیرد و برتمامی وجوه آن اثرگذار است.

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده تصریح کرد: پدیده به عنوان ابرپروژه گردشگری کشور و یکی از پروژه های درجه یک تجمیع خدمات گردشگری در منطقه زیرساخت ها و توانایی های لازم را برای توسعه گردشگری پایدار داراست و می تواند نقش اثرگذار و ماندگاری را در این راستا ایفا نماید.

دکتر انتظاری با تاکید بر اینکه تغییرات فرهنگی و اجتماعی تاثیر گردشگری بر تمامی موضوعات مرتبط با عوامل و ساختار های فرهنگی و اجتماعی از مهمترین شاخصه های این صنعت سودآور دنیااست گفت: توسعه پایدار چنین صنعت سودآور و قابل توجهی فقط از طریق افزایش و گسترش ارتباطات و تعاملات در بخش های فعال گردشگری صورت خواهد گرفت.

سخنگوی رسمی گروه شرکت های پدیده با اشاره به اینکه گروه شرکت های پدیده با افق چشم انداز ویژه ای در برنامه های خود، تعاملات و گسترش همکاری های بخش های مختلف گردشگری را با هدف توسعه گردشگری پایدار و افزایش جذب گردشگران در منطقه در دستور کارخود قرارداده است افزود: در همین راستا جلسات مختلفی نیز با مدیران ارشد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مدیران آژانس های خدمات مسافرتی استان و راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی کشور برگزار شده است.

وی گفت: پس از بررسی راهکارها و برنامه های مختلف پیشنهادی، گروه شرکتهای پدیده در نخستین اقدام، نصب و راه اندازی کانترهای گردشگری و نیروی انتظامی در شهر رویایی پدیده را اجرایی کرد.

به گفته وی، این کانترها شامل سه کانتر گردشگری و یک کانتر نیروی انتظامی است که وظیفه اطلاع رسانی، راهنمایی گردشگران، ارتباط با آژانس های خدمات مسافرتی و تور لیدرها را برای گردشگران و مسافران فراهم می آورند و کانتر نیروی انتظامی نیز وظیفه صیانت از امنیت و آرامش مسافران را عهده دار است.

دکتر انتظاری هدف از راه اندازی این کانتر ها را جذب گردشگران به مجموعه پدیده و حضور نمایندگی دفاتر خدمات مسافرتی در شهر رویایی پدیده اعلام و تاکید کرد: گروه شرکت های پدیده برای پیشرفت و تحول فرهنگی و اجتماعی منطقه،توسعه گردشگری پایدار و حفظ میراث فرهنگی و بومی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن