اخبار مهماقتصادی

در سال رونق تولید و به همت هولدینگ فپکو؛ خط تولید نوار‌های هشدار دهنده و انبار معین شرکت گاز خراسان رضوی به بهره برداری رسید

کد خبر : 20220

خط تولید نوار‌های هشدار دهنده و انبار معین شرکت گاز خراسان رضوی با حضور جمعی از مسئولان شرکت ملی گاز ایران در شهرک صنعتی فناوری‌های برتر مشهد افتتاح شد.

به گزارش صبح مشهد، مسعود زردویان رئیس امور بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران در این مراسم گفت: این شرکت بیشترین کالا و تجهیزات مورد نیاز خود را از تولیدات داخلی فراهم می‌کند و توجه ویژه‌ای به حمایت از تولیدات داخلی به خصوص در سال رونق تولید دارد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد کالا‌های شرکت ملی گاز ایران تولید داخل است افزود: شرکت‌های تولیدی داخلی با اعتماد سازی، استاندار سازی کالا، کیفیت و قیمت مناسب می‌توانند با دیگر شرکت‌ها رقابت کنند.
انجام ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه گذاری فولادی درمشهد
سید مصطفی حیدری مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خراسان رضوی هم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، سرمایه گذاری در بخش تولید با مخاطراتی همراه است و در این شرایط باید سرمایه گذاران را مورد حمایت بیشتر قرار دهیم.

وی افزود: با همه مشکلات اقتصادی ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه گذاری فولادی در استان با همکاری شرکت‌های پیمانکار اجرا شد.

مدیرمهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان: توجه به تامین کالا‌ها در داخل کشور از جمله امور مورد توجه در اجرای طرح هاست.
گنجایش ۱۰ هزار تن تولید
مجتبی توکلی مدیر عامل هلدینگ تولیدی و بازرگانی فپکو هم در ارتباط با خط تولید راه اندازی شده گفت: پنجمین سایت تولیدی این هلدینگ به عنوان بزرگترین تولید کننده نوار‌های هشدار دهنده در کشور در شهرک صنعتی فناوری‌های برتر خراسان رضوی به بهره برداری رسید که ظرفیت اسمی آن ۱۰ هزار تن کالا مطابق با استاندارد‌های جهانی و با مواد ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه برای این طرح ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: در این خط تولید برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر عامل هلدینگ تولیدی و بازرگانی فپکو ادامه داد: در فاز دوم نیز ساخت لوله‌های پلی اتیلن استاندارد در حوزه گاز رسانی و آب رسانی در دستور کار هیات مدیره این هلدینگ است.

توکلی تصریح کرد: هم اکنون ۲ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۳۶۴ مشترک از خدمات شرکت گاز در خراسان رضوی استفاده می‌کنند که از این تعداد یک میلیون و ۷۷۷ هزار و ۱۹۷ مشترک شهری و ۴۷۷ هزار و ۱۶۷ مشترک روستایی هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن