شهری

شهردار منطقه ۴ مشهد خبر داد؛ محله آرایی نیمه شعبان با مشارکت شهروندان منطقه

کد خبر : 20196

شهردار منطقه ۴ مشهد از اعلام فراخوان جشنواره محله آرایی در این منطقه همزمان با ولادت با سعادت امام زمان (عج) خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، غلامرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار ما بر افزایش مشارکت مردمی در اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: همزمان با نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) جشنواره محله آرایی با عنوان “امید و انتظار” در این منطقه اجرا می گردد.
وی ادامه داد: در این جشنواره که با هدف افزایش روحیه همبستگی و تعامل میان ساکنان محلات و بازآفرینی هویت محله با همکاری شورای اجتماعی محلات برگزار می شود، برای فضاسازی و آذین بندی محلات به مناسبت نیمه شعبان از ظرفیت حداکثری تشکل های مردمی استفاده خواهد شد.
وی اظهار داشت: اقدامات تشکل های مردمی و محلی منطقه چهار پس از ثبت نام و حضور در این جشنواره در زمینه آذین بندی و زیباسازی محله متناسب با اعیاد شعبانیه، توسط گروه های ارزیابی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد سنجیده و در پایان جشنواره به سه گروه برتر جوایزی اهدا می شود.
شهردار منطقه چهار مشهد در خصوص نحوه ثبت نام برای حضور در جشنواره خاطرنشان کرد: گروه‌های داوطلب مردمی می توانند با مراجعه به سایت اداره شورای اجتماعی محلات به آدرس mahallat.mashhad.ir و یا معاونت فرهنگی و اجتماعی این منطقه واقع در بوستان بسیج (شهید بابانظر ۳۷) جهت حضور در “جشنواره محله آرایی امید و انتظار” ثبت نام کنند.
غلامی در پایان یادآور شد: علاوه بر برگزاری این جشنواره، به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت ولی عصر (عج) معابر، میادین، بوستان ها و معابر منطقه با استفاده از پرده های الوان ستونی آذین بندی می گردد و مراسم نورافشانی همزمان با شب ولادت در تقاطع غیر همسطح فجر و شهید بابانظر ۴۲ برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن