اجتماعیاخبار مهم

در طلیعه بهار طبیعت و با همراهی خیرین ارجمند در هشتصد و نهمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس؛ دویست و هشت میلیون و پانصد هزار ریال وجه نقد برای ۸۰ بیمار نیازمند تامین و پرداخت شد/ تعهد ۳۰ میلیاردی مهندس کهلایی برای سمعک و باطری بیماران نیازمند

کد خبر : 20122

اولین چهارشنبه مهربانی موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس در سال ۱۳۹۸ با حضور ده ها خیر نیک اندیش در دفتر موسسه واقع در مسجد نقویه مشهد برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد، در این جلسه پر خیر و برکت که با حضور مهندس حمید رضا کهلایی از خیرین خوشنام و مقیم خارج از کشور؛ عطر و انرژی دیگری گرفته بود، مبلغ دویست و هشت میلیون و پانصد هزار ریال جهت ۸۰ بیمار نیازمند تامین و جمع آوری شد.
مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس در این جلسه با بیان این که ۱۰۴ سمعک و ۳۰ هزار باطری مربوطه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط جناب مهندس کهلایی که عضو هیات امنای موسسه هم هستند،تعهد شده، اظهار امیدواری کرد: انشالله و در صورت عدم موانع طی چند ماه آینده ، این اقلام وارد کشور و تحویل موسسه گردد.
دکتر غلامرضا بصیری پور افزود: این سومین مرحله ای است که جناب مهندس کهلایی چنین کمک های ارزشمندی به موسسه مبذول نمودند و امیدوارم شاهد تداوم توفیقات ایشان در کمک به بیماران نیازمند باشیم.
همچنین و در حاشیه جلسه، حمید رضا کهلایی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما با بیان این که در چهارمین مرحله، قرار هست این اقلام از کشور سوئیس وارد ایران شود، گفت: امیدورام موانع تحریمی مشمول ورود تجهیزات پزشکی قرار نگیرد و ما بتوانیم این اقلام را به دست بیماران نیازمند برسانیم.
وی در خصوص انگیزه خود در یاری رساندن به نیازمندان با توجه به شرایط سخت تحریمی و اقتصادی کشور گفت: بعد از فوت مرحوم پدرم به دلیل ابتلا به بیماری سرطان ، موضوع درمان و حتی پیشگیری برایم از مسائل و دغدغه های جدی شد، لذا تمام تلاشم را انجام دادم، تا هیچ فردی به دلیل کمبود و نیاز مالی دستش از درمان کوتاه نباشد.
کهلایی خاطر نشان ساخت: از سال ۱۳۸۵ توفیق همکاری با موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس را تحت عنوان هیات امنا دارم و امیدوارم تا زنده هستم بتوانم این مسیر خدمت به انسانیت را ادامه دهم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن